Gå til innhold

E28 M5 kopi til salgs

Nino
 Share

Anbefalte innlegg

teck: Jeg endret på overskriften for å gjøre det klart at salgsobjektet ikke er en ekte E28 M5. La oss holde rene linjer... bilen i annonsen er en kopi/replika og intet annet... :wink:

Det er det latterligste utslaget av orginalpolitivirksomhet jeg har sett hitil! Å endre på en salgsannonse er etter min mening FY FY! du kunne jo skrevet det som en kommentar i tråden, men å endre tittelen, det er det DUMMESTE jeg har sett på lenge.

Å kalle en slik bil for en M5 er etter min mening ikke helt riktig, men å kalle den for en kopi blir veldig feil. Selv om replika kanskje har samme betydning i ordlisten så er replica det riktig navnet, kopi bringer iallefall feil assosiasjoner i mine ører.

Det står klart i annonsen at dette er en ombygd bil, jeg hadde kanskje forstått deg om dette var en luring som prøvde å utgi bilen for noe annet enn det den er.

Strengt tatt; står det i vognkortet "Ombygd til M5" så kan du stappe skjegget godt nedi postkassen, for da mener den norske stat at dette er en M5 og ikke en 525I, om du mener noe annet så kan du skrive det på "Annet" delen på hvilket som helst forum, men du går ikke hen og endrer en annonse for folk.

Takk for oppmerksomheten.

Moderatoredit: For ikke å lage flere innlegg som ikke vedrører selve annonsen svarer jeg deg her. Jeg har ikke endret på annonsens innhold... jeg har endret på annonsens overskrift så den bedre svarer til salgsobjektet; og det gjør en stor forskjell i denne sammenheng. Salgsobjektet er ikke en E28 M5 og det er det jeg poengterer (enten du mener at jeg tilhører "originalpolitiet" eller ikke). Mitt innlegg var kun for å gjøre trådstarter oppmerksom på hva jeg som moderator har gjort med overskriften for å gjøre den mer opplysende/korrekt for evt. interesserte. Denne praksisen gjennomføres i alle foraene. Vi ber forøvrig også folk om å oppgi en minimumspris på salgsobjektet samt oppgi evt. personlig relasjon til salgsobjektet hvis det ikke tydelig fremkommer av annonsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig så kan jeg ikke fatte at ikke folk skriver pris på biler de vil bli kvitt. Det er jo greit å vite om selger skal ha 10 000 eller tror han sitter på en gullgruve og skal ha 200 000kr.

Må si meg enig her! selv om jeg ikke er en potensiell kjøper så må det jo være bedre for alle parter at selger skriver en pris, eller i det minste en prisantydning på salgsobjektet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strengt tatt; står det i vognkortet "Ombygd til M5" så kan du stappe skjegget godt nedi postkassen, for da mener den norske stat at dette er en M5 og ikke en 525I....

Står det noen vei at denne er Godkjent ombygd til M5???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...