jcvold Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 har en e46 cupe,med en ok front på.men er det noe man får kjøpt som man kan sette på slik at den blir litt lavere? gidder ikke invistere i m-tech front enda.til e36 kan man jo få kjøpt en leppe under org fangeren , får man det til e46 og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Jeg mener Hamann leverer dette. Har sett mange biler i USA som har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Jeg fant denne E46en med Hamann kitt. Har selv lyst på sideskjørtene og den greia til bakfangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Strøken den da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Stylingprodusentene har mye snacks til E46 også. Her er en E46 med Alpina frontspoiler og Hartge hartge leppe. Vesttuning tar inn Alpina til Norge, hvis det skulle være av interesse. Desverre har jeg dårlig erfaringer med de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 er det bavaria som tar inn Hartge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Jeg fant denne E46en med Hamann kitt. Har selv lyst på sideskjørtene og den greia til bakfangeren. Den var jaggu fin Felga var nydelige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 4, 2006 Forfatter Share Skrevet April 4, 2006 kunne ikke se at vesttuning hadde noe til e46.kun e30 og 5 serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Du må ringe. Som de selv sier - markedet er svært lite og må derfor hentes i Tyskland på bestilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Den var jaggu fin Felga var nydelige Felgene er iForged Classic Veldig pene og ganske dyre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 jeg har hvertfall sett en AC Schnitzer leppe på en E46 M3 på finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå