520d Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Nå har jeg kjøpt meg en ny bil Har BMW en forsatt, den kjører nå pappa. Han skal selge den tror jeg, Jeg har kjøpt meg Audi trengte noe mere sportslig. Da var det ut med BMWèn. Så det ble en Audi A4 1.8TQ 210hk 330nm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 audi er mer sportslig en BMW ? da har du ikke kjørt em skikkelig BMW, gutt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Trenger jo ikke kjøpe Audi for å få noe sportslig? Får jo BMWer med bensinmotor også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 Audi har Turbo det skiller en del pluss Quattro en....og dieselen går så bra... 170 diesel hester med skikkelig turtall register...men forsatt ikke bane bil den er comfortabel. bmw skal være comfortabel fra 5serie og utover...og kjøper ikke 3 serie...går ikke et hakk ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemann Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Tror han mente mer sportslig enn den han hadde... og valget ble en Audi, hva så? Gratulerer med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 Tror han mente mer sportslig enn den han hadde... og valget ble en Audi, hva så?Gratulerer med ny bil Riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Da er det 2.. Kjøpt meg en Audi i februar jeg også.. Kjempefornøyd med den.. Har BMWen enda og, men lurer på å selge den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 og kjøper ikke 3 serie...går ikke et hakk ned. Jeg tør påstå at A4 er minst et hakk ned fra 5-serie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 og kjøper ikke 3 serie...går ikke et hakk ned. Jeg tør påstå at A4 er minst et hakk ned fra 5-serie... Ja MINST ett hakk ned, men gratulere med ny bil, og håper du blir fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 man prøver andre ting som meg men av en eller annen grunn måtte jeg tilbake til bmw så det kommer sikkert du også til å gjøre! grattis med ny audi uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Jaja... Gratulerer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 judas.... hehe.skal inrømme at jeg lukta litt på audi jeg og,men det ble en e46 320ci,og det angrer jeg ikke på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Gratulerer med ny bil. A3 > 1 serie A4 > 3 serie A6 > 5 serie A8 > 7 serie Q7 > X5 TT > Z4 Du har gått ned et hakk ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Lurer på om T.A.S. har plassert "krokodillemunnen" feil vei, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Lurer på om T.A.S. har plassert "krokodillemunnen" feil vei, hehe. Enten det eller så synes han auda er til å ''spise opp". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå