Ole@Automote Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Audi! ??? er det en bil?? Gratulerer uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Audi! ??? er det en bil?? Ja, det er den med ringene vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 jeg så en audi a4 i sentrum igår, den var rød, hadde sideskjørt som styling.resten var standard og på bakruta sto det Lord of the Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 audi er vel fine biler det. grattis med ny bil og jeg regner med du kommer til fornuft når du får kjøre lit auda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Au da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Og jeg har skiftet beite til Peugeot 407... som er klart bedre enn Audi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 ja jeg og, men jeg har jo bmw´n forde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Det er nok ikke min siste heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 he he ble litt redigering der ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Holder meg til BMW jeg... Men tipper du kommer tilbake til BMW når du kommer deg ut av den der AUDA fasen din, å kommer deg til deg selv igjen Gratulerer uannsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 he he ble litt redigering der ass. Ja måtte få det ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 407 bedre en A4? PLIS folkens.. Aldri, sier jeg, aldri om jeg ville valgt 407 framfor A4! Gratulere med bra bil! 1,8 TQ er nais ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 veldig mange BMW folk som går over til Auda for tiden liker ikke utviklingen her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 407 bedre en A4? PLIS folkens.. Aldri, sier jeg, aldri om jeg ville valgt 407 framfor A4! Gratulere med bra bil! 1,8 TQ er nais ;p ville nok helt glatt valgt en 407 istde for en a4. a4 er jo en liten bil og har ikke samme kvalitet og comfort som en 407. det er faktisk ikke sameenlignbart en gang. tror nok 407 2,0hdi med chip med 160 hk flytter ganske bra på seg og da. en a4 1,8t har jo bare 150hk og kanksje 4wd på slep og da, er jo ikke akk en frekk bil det vil jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Kvaliteten på Audi er sikkert ikke noe dårligere enn Peugeot men komfort det kan ikke sammenlignes på noen måte.. Her ligger Peugeot milevis foran... 160hk i 407 fungerer MEGET bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå