Gå til innhold

Har motoren skjært seg?


Hylland
 Share

Anbefalte innlegg

Bror min har ein Mercedes Benz 2,3 16v 1985 modell som no har fått eit lite motorproblem. Eg køyrte bilen i 90km/t, så mista den liksom all kraft, så eg girte ned i 4 og ga bånn gass... Bilen berre daua.... No vil den ikkje starte. Samme symptom så når det er lite batteri, får ikkje kinna den skikkelig.

Slepte den inn til ein venn av meg som har peiling, men han klarte ikkje å dra rundt bolten til veiva eigong. Istadenfor å dra rundt veiva, så stramma han bolten. Symptom på at motoren har skjært seg med andre ord. Bilen har gått under 200.000km, tennpluggene var heilt fine, olja var av skjønnaste kvalitet og me skrudde av toppdekselet og det var til og med masse olje der. Så bortsett frå at veiva står bom fast virker det som, så er det ingenting som tyde på at motoren skal ha skjært seg!

Eine tennpluggen hadde forresten antydning til å ha blitt litt varm, men ikkje nåke farlig varm!

Setter pris på svar osv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

No har eg fått tak i ny motor... 3.0 liter Merce motor som er lettare modifisert, og derfor kalle dei det 3.2 liter... Motor, ledningsnett og girkasse 10.000kroner... BILLIG... Motoren er 89 modell og har gått 160.000km... Har berre eit lite problem. Ein venn av meg meine eg ikkje bør kjøpe nåke av han, for han pleie å lura folk. Nokon av dekan som har eit par gode forslag til korleis eg ikkje blir lurt ved kjøp av motor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg fått tak i ny motor... 3.0 liter Merce motor som er lettare modifisert, og derfor kalle dei det 3.2 liter... Motor, ledningsnett og girkasse 10.000kroner... BILLIG... Motoren er 89 modell og har gått 160.000km... Har berre eit lite problem. Ein venn av meg meine eg ikkje bør kjøpe nåke av han, for han pleie å lura folk. Nokon av dekan som har eit par gode forslag til korleis eg ikkje blir lurt ved kjøp av motor?

Det kan du jo fortelle meg? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...