mms Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 verste jeg ser.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Må bare si at lexus lykter på bmw er UTROLIG STYGT! Bare så det er klart. Så enig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Jeg har helhvite, men er ikke noe fan av Lexus (lykter) nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 hadde det før på bmw syns det var kult for 1 årsiden,ikke nå lenger..kjøpte meg billi http://maxam-tuning.com/catalog/product ... ts_id=2714 hvite syns ikke jeg er noe pent heller..men hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Lexus lykter passer til lexus og ikke no annet. Det er like teit som å ha BMW lykter på en Lexus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Tror det er ganske mange som faktisk LIKER bmw på dette forumet, så jeg tror ikke det er så mange her som har det. Støtter denne uttalelsen ja . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Lexus lykter passer til lexus og ikke no annet.Det er like teit som å ha BMW lykter på en Lexus! Støtter den jeg også "orginalt" er penest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Hvem som kjøper lexus lykter til E36? Muhammed og Machmud Godt de fleste her har litt smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 har lexuslykter på e30'en min jeg. de er jo griserå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aracna Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Det var skikkelig flott å se at dagens ungdom har skikkelige holdninger iht lexus-homo-faens-baklytene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aracna Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Det var skikkelig flott å se at dagens ungdom har skikkelige holdninger iht lexus-homo-faens-baklytene! Jaffalt felsteparten her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Jeg skjønner ikke greia.. Hvorfor skal ikke lexus-lykter være fint på bmw hvis det er fint på lexus? Jeg liker dem ikke, ikke på lexus heller, de ser jo akkurat like glorete og fæle ut der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Muhammed og Machmud kjøper ikke lexuslykter, men derimot ahmed gjør det, lol... men som sagt er enig med dere jeg å, lexus lykter er stygt på bmw men dem ser fine ut på sine lexusene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Lexuslykter sender frysninger nedover ryggen på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Lexus lykter er utrolig stygt både på BMW og på lexus. Krystalklare baklykter er rått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå