Hylland Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 HanskeromLåsemutteren til felgene Det der var vel ikke så lurt å skrive her? Hvis du er redd for felgene dine liksom... I og med at det er MIM felga frå Italia, så e eg redd for dei ja... Du kan jo prøve å ta dei... Sjå om du klare det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 hm... -leatherman -bluetooth handsfree -vanlig handsfree -vognkort seff -nok av CDern -mag-lite(den lille, store ligger bak ) -bok -penn -nøkkelringer (?! WHUT Var der jeg hadde lagt dem ja!) -lader til bluetooth handsfree -masse kvitteringer på skit å møkk -kondom, hehe... ops -skademeldings skjema -lakk sett til bilen -solbriller -eu kontroller -tyggis Glad for at jeg har stort hanskerom Faen, dette minnet meg på at jeg rydder alt for lite i hanskerommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Du, gdf er det slik at man må låse hanskerommet etter denne spørreundersøkelsen er ferdig? Om jeg måtte pålagt dere å gjøre det hadde det nok vert en del fortapte sjeler her på forumet. Med tanke på bøter, kondomer, bunker med skademeldinger og diverse håndvåpen: alt som er ganske essensielt for å overleve i våre BMW dager Så jeg tror jeg lar vere på akkurat den der Hehe tolkes som man vil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 hmm... litt gammel tråd men.. jeg har vogn kort eu-kontroll alle kvitteringer på d jeg har kostet på bil'n låsspray lys pærer brosyrer fra jobben skademeldins skjema og sikker mer.. e36 hanske rommene er små...! askebegeret masse tyggis pakker masse tomme tyggis pakker midtkonsollen ekstremt mange servetter 4 kulepenner side lommen masse cder noen hydraulikk koblinger ett pott meter skruer og muttre i forskjellige størelser km føler til case mx135 sikringer unner setet masse tomme kaffe kopper felg vaske kost is skrape snø kost bagasje rommet fiske stang spinnere førstehjelp skrin jekk og hjulvinne.. vifte reim og servo reim multi meter fler sikringer ett hådkle utrolig mye dritt i bil'n min!! å d er sikkert mye mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Hanskerom Vognkort Instruksjonsbok Skademelding Etui til cd-spiller Papirer på at bilen er EU ok (teke den også fram når eg blir stoppa av purken) Låsespray NAF veibok/NAF medlemskapskort Div skruer og mutrer Donald/Billy blader (kjekt å ha når du venter på ferja) Pussefille + ein heil del anna drit som eg ikkje hoksa Dørsidene Radiator tetning (i tilfelle tilfelle ) Kost/Is skrape Samsaung lader Bagasjerom BMW Verktøyskrin Startkabler Varseltrekant Jekk Sovepose Ein sekk med nokre kle Sko (sandaler og fjellsko ) Ein papp kasse som eg kaster alle notatene eg teke på skulen oppi Skulebøker Midtkonsoll Ferjeruter Kniv Penn Jukebox som er tilkopla cd spelaren Lighter Solbriller Askebeger Småpeng Kviteringer Ellers i bilen Ei heilflaske sprit Boris Jelzin Vodka (altid klar ) og fjelbekk blandevann 2 cd - mapper Røyk/Snus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 I hanskerommet: Skarpe skudd Ellers i bilen: 9mm og et voldsomt alarmsystem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Hanskerom - BMW Mappe (Håndbok, servicehefte, manualer, kart, førerkort, skademelding skjema, vognkort +) - 1stk CD - 1stk Mobil lader. Liker å ha det ryddig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Hanskerom: Tja, rust? Dører: Har nok ikke det gitt.. Midtkonsol: ...Ligger et eller annet sted.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Er ikke hanskerommet av plast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 hanskerom: bmw mappe kulepenn forsikringspapir mp3 spiller midtkonsoll: 2. lottokupponger som er ulevert ( 90kr) 1. canon digitalkamera 1. sony ericsson w600i litt rusk venstre framme: småpenger og en liten kikkert ?? jeje, ok. bagasjerom: . 19" stephjul noen poser med kle. Naboen! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Jeg ville ikke skrevet at jeg hadde noe av verdi i mitt hanskerom... Ser det nevnes DVD-spillere, PocketPC osv. Men det er meg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Er ikke hanskerommet av plast? Lettere sagt, bilen står i deler, og jeg har ikke peil på hvor hanskerommet er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 da kan du vel ikke si att du har det i hanskerommet. da du itte engang vet hvor hanskerommet er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 da kan du vel ikke si att du har det i hanskerommet. da du itte engang vet hvor hanskerommet er word. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Dette har jeg i hanskerommet: -revolver -en haug med kondomer -morfin -kniv -håndjern -masse narkotika -hjemmebrent -fartsbøter -en død katt -kniv -og diverse diamanter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå