cornelius Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 låner jobb bil, så det eneste som ligger i hanskerommet er tomme snusesker... vet ikke hvor vognkorte er engang?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Vognkort, NAF-kort, BMWCCN-kort, reiseforsikringskort, cdlomme (kjøpt idag), manual til headuniten, kalibreringsmikrofon til headuniten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 vognkort, litt diverse skrot(les uviktig papirer), og dagens bot på 6500. Er man idiot må man betale for det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Vogn kortet (ligger i org mappen fra bmw), forsikringsbevis, skademelding og penn. Eneste som ligger der ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oas3k Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 hanskerom. vognkort, servicehefte etc, våtserveter, all form av kviteringer papirer til bilen, dash shine svamp, swiffer støv fjerner, cd veske. midt konsol lomme. passtiler, tyggis etc askebeger. mynter armlene. lommebok bakspeil. solbriller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Etter at jeg hadde inbrudd i forrige bilen lærte jeg å ikke oppbevare noe av særlig verdi i den. Hanskerom: rabattkort på vask, til et sted som aldri skal få vaske bilen min igjen Oppbevaringsrom immellom setene: vognkort, lader til gps, lader til telefon, solbriller. Mappa til bilen med servicehefte og kvitteringer, ligger sammen med andre verdipapirer i safen hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolfen Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Vognkort og servicehefte og cd og røyk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Vognkort, instruksjonsbok, NAF medlemsskap, ekstra lighter, lommelykt, parkeringsbøter, parkeringsbevis, 9mm og servicehefte. Bak ligger det et aluminumsballtre I bilen til kona ligger det så mye drit at jeg ikke gidder å ramse opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Etter at jeg hadde inbrudd i forrige bilen lærte jeg å ikke oppbevare noe av særlig verdi i den. Hanskerom: rabattkort på vask, til et sted som aldri skal få vaske bilen min igjen Oppbevaringsrom immellom setene: vognkort, lader til gps, lader til telefon, solbriller. Mappa til bilen med servicehefte og kvitteringer, ligger sammen med andre verdipapirer i safen hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå