Gå til innhold

Bytte til powerflex

320it
 Share

Anbefalte innlegg

ingen som skjønner hva jeg mener?

nå har jeg bare gummi foringer, noen er slitte og skal byttes.

Tenker da på powerflex, men må jeg da bytte alle til powerflex?

slik at jeg ikke har noen powerflex og noen gummi foringer?

spørsmålet mitt var om det sliter mere på de gamle gummi foringene, hvis jeg setter inn powerflex i de som skal skiftes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan formulere det litt bedre for deg. Skjønner hva du mener:

Si at det er 10 foringer under på bilen, hvorpå han har tenkt til å ha powerflexforinger på 4 av disse. Resten av de 6 foringene rundt om under bilen skal det evt ikke byttes enda (dvs, beholde de gamle der). Vil da de resterende 6 (gummi)foringene bli slitt fortere fordi det er 4 powerflexforinger andre steder under bilen (som da har litt andre fysiske egenskaper osv). Om da disse (6) gummiforingene vil få en større påkjenning enn normalt når det var 10 gummiforinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

totalt offtopic, men kan syns forklaring nummer en fra deg var forståelig nok, og nummer to du gav var ivertfall ikke til å missforstå :) Tyder heller på at ingen vet om det vil ha noe å si.. Jeg vil ivertfall ikke tro det vil bety noe for de gamle vanlige foringene..

Men du bytter selvfølgeig parvis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

totalt offtopic, men kan syns forklaring nummer en fra deg var forståelig nok, og nummer to du gav var ivertfall ikke til å missforstå :) Tyder heller på at ingen vet om det vil ha noe å si.. Jeg vil ivertfall ikke tro det vil bety noe for de gamle vanlige foringene..

Men du bytter selvfølgeig parvis ;)

selvsagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skiftet ut foringene på bilen til powerflex litt etter litt. Utskifting til disse foringene førte ikke til unormal slitasje av de andre foringene. Det eneste mekbare var at bilen bare ble stivere og thightere dess flere foringer som ble skiftet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...