320it Skrevet April 5, 2006 Skrevet April 5, 2006 Har noen slitte foringer som jeg har tenkt å bytte ut med powerflex. Vil de da spise opp de orginale foringene som jeg ikke bytter? selv om de er helt ok? er mulig jeg er litt på bærtur nå...
ehrnst Skrevet April 5, 2006 Skrevet April 5, 2006 spise opp hva? du må ta ut org.foringene for å bytte tilp.flex
ChrZZ Skrevet April 5, 2006 Skrevet April 5, 2006 Og ser ut til å anbefale og kjøpe de foringene på koed.dk. Koster jo latterlig lite der. Skulle nesten tro jeg fant feil produkt. Koster jo fra 117 til 160,- per stykk der.
320it Skrevet April 5, 2006 Forfatter Skrevet April 5, 2006 spise opp hva? du må ta ut org.foringene for å bytte tilp.flex skal ikke skifte alle foringene til powerflex. slites de gamle gummi foringene fortere?
vid@r Skrevet April 5, 2006 Skrevet April 5, 2006 De gamle foringene er beregnet for å gi mer komfort, med powerflex får du en tightere og hardere kjøreopplevelse. Gummiforingene slites fortere enn powerflex.
320it Skrevet April 5, 2006 Forfatter Skrevet April 5, 2006 ingen som skjønner hva jeg mener? nå har jeg bare gummi foringer, noen er slitte og skal byttes. Tenker da på powerflex, men må jeg da bytte alle til powerflex? slik at jeg ikke har noen powerflex og noen gummi foringer? spørsmålet mitt var om det sliter mere på de gamle gummi foringene, hvis jeg setter inn powerflex i de som skal skiftes?
ChrZZ Skrevet April 5, 2006 Skrevet April 5, 2006 Jeg kan formulere det litt bedre for deg. Skjønner hva du mener: Si at det er 10 foringer under på bilen, hvorpå han har tenkt til å ha powerflexforinger på 4 av disse. Resten av de 6 foringene rundt om under bilen skal det evt ikke byttes enda (dvs, beholde de gamle der). Vil da de resterende 6 (gummi)foringene bli slitt fortere fordi det er 4 powerflexforinger andre steder under bilen (som da har litt andre fysiske egenskaper osv). Om da disse (6) gummiforingene vil få en større påkjenning enn normalt når det var 10 gummiforinger.
Sevenord Skrevet April 5, 2006 Skrevet April 5, 2006 totalt offtopic, men kan syns forklaring nummer en fra deg var forståelig nok, og nummer to du gav var ivertfall ikke til å missforstå Tyder heller på at ingen vet om det vil ha noe å si.. Jeg vil ivertfall ikke tro det vil bety noe for de gamle vanlige foringene.. Men du bytter selvfølgeig parvis
320it Skrevet April 6, 2006 Forfatter Skrevet April 6, 2006 totalt offtopic, men kan syns forklaring nummer en fra deg var forståelig nok, og nummer to du gav var ivertfall ikke til å missforstå Tyder heller på at ingen vet om det vil ha noe å si.. Jeg vil ivertfall ikke tro det vil bety noe for de gamle vanlige foringene..Men du bytter selvfølgeig parvis selvsagt!
B.E.E. Skrevet April 6, 2006 Skrevet April 6, 2006 Jeg skiftet ut foringene på bilen til powerflex litt etter litt. Utskifting til disse foringene førte ikke til unormal slitasje av de andre foringene. Det eneste mekbare var at bilen bare ble stivere og thightere dess flere foringer som ble skiftet
ØyvindB Skrevet April 6, 2006 Skrevet April 6, 2006 spørsmålet mitt var om det sliter mere på de gamle gummi foringene, hvis jeg setter inn powerflex i de som skal skiftes? Det tror jeg ikke, det er jo forskjellige krefter som går i de forskjellige foringene.
-fek- Skrevet April 6, 2006 Skrevet April 6, 2006 Er vel ikkje noko vanskeligare enn å skifte normale foringer, men krever vel litt teknisk innsikt.. eg måtte vertfall ha hjulstillingskontroll etter at eg hadde bytta til eksentriske framme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå