steffen_sandnes Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Utstråling/ImageSAAB: Saab er ikke lenger bare for arkitekter og tennleger, men har fått bredere appell. karakter: 5 BMW:Litt blandet i enkelte miljøer, men greit nok. Karakter: 4 Ehm... andre enn meg som reagerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 har du hele testen? ellers hørtes testen ganske shabby ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Utstråling/ImageSAAB: Saab er ikke lenger bare for arkitekter og tennleger, men har fått bredere appell. karakter: 5 BMW:Litt blandet i enkelte miljøer, men greit nok. Karakter: 4 Ehm... andre enn meg som reagerer? Har du en link til testen i "DN"... Dagens Nærlingsliv ?... eller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet April 5, 2006 Forfatter Share Skrevet April 5, 2006 dagen næringsliv ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Jeg kan ikke finne testen på www.dn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Jeg kan ikke finne testen på www.dn.no Det kan jeg... http://www.dn.no/dnBil/article150787.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Jeg kan ikke finne testen på www.dn.no Det kan jeg... http://www.dn.no/dnBil/article150787.ece hmm, trodde dette var en ny test men den er da over 2 år gammel: Publisert: 22.01.2004 - 01:45 Oppdatert: 22.01.2004 - 13:21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 hmm, trodde dette var en ny test men den er da over 2 år gammel: Publisert: 22.01.2004 - 01:45 Oppdatert: 22.01.2004 - 13:21 Det er jo litt avgjørende at testen omhandler E46 316i og ikke E90 316i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 SAABen er jo en mye nyere bil og det jo kun på det den tar poengene fra den gammle e46, så det er vell en fortjent seier ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 hehe. Den ble btw publisert på bursdagen min Menne... som man har kommet frem til her, så er det jo "ugunstig" å sammenlikne en gammel E46 med en ny 9-3. Men allikevel bra av en E46 å få så lik score på en test mot en ny 9-3. Nei... man får ta en ny test med en E90 mot en ny saab, og få slått saab ned i støvlene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 send en mail til DN å si det ikke kan sammenliknes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Alt kan forsåvidt sammenliknes. Kommer bare an på hvor *rettferdig* det hele blir. Dessuten.. hvorfor rote opp en gammel sak? Den er vel ikke blitt re-publisert nu? Må vel grave i arkivet for å finne den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Alt kan forsåvidt sammenliknes. Kommer bare an på hvor *rettferdig* det hele blir.Dessuten.. hvorfor rote opp en gammel sak? Den er vel ikke blitt re-publisert nu? Må vel grave i arkivet for å finne den? Jeg ser ingen problemer i å lese gamle biltester bare man har det klart for seg hvilke modeller testen omhandler. Jeg tror trådforfatteren av en eller annen årsak blandet sammen 316i-modellene. Her kan man forøvrig lese litt om nettopp E90 316i. http://www.dinside.no/php/art.php?id=287456 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå