steffen_sandnes Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Jeg og en kompis som jobber innen bilpleie shina BMWen min skikkelig i dag, produktene som ble brukt er Meguiars sine PS. legg merke til at jeg har fått nye felger Hva sier bimmers gutta? bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Kjempebra resultat! (men håper du regner bort i sommer.... tsk tsk.. ingen snø og mulighet for slikt..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 hehe.. sikkelig bra! strøken bil. litt tidlig me cab sesongen ennå? såg ein auda på vei hjem me cabben nede.. KALDT!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Såg bra ut dette! Eg gledar meg no... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Ser flott ut dette. Gleder med til jeg får shina bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Ser bra ut dette Hvilke produkter fra meguiars brukte du? Det skal prøves en gang. Vurderer å kjøpe den step-serien. Er den bra eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 gode greier dette. pass på at ingen ting skjer med bilen. hadde nettopp levert Mini'en til skikkelig Lahega polering og shining... ble dritbra.. men så kommer katten og har et slagsmål med en annen katt PÅ panseret... masse små stygge riper... det var litt synd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Hei Steffen! Må si at bilen din har blitt meget bra etter at du fikk nye felger og ny frontfanger, samt lykter. E39 M5 felgene gjorde seg utrolig godt på din E36 cabriolet. Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersen Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 hm, er denne bilen blå eller sort? Har sett på tidligere tråder at den er blå, men her så den sort ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet April 6, 2006 Forfatter Share Skrevet April 6, 2006 Ser bra ut dette Hvilke produkter fra meguiars brukte du?Det skal prøves en gang. Vurderer å kjøpe den step-serien. Er den bra eller? Det var proff serien til merguiars som ble brukt, ikke "amatør" greiene den step serien vil jeg tro er bra, kompisen min som er bilpleier fortalte meg at step1 (les: lakkrensen) måtte byttes ut fordi den inneholder ikke slipemidler i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet April 6, 2006 Forfatter Share Skrevet April 6, 2006 Hei Steffen!Må si at bilen din har blitt meget bra etter at du fikk nye felger og ny frontfanger, samt lykter. E39 M5 felgene gjorde seg utrolig godt på din E36 cabriolet. Nydelig bil! Tusen hjertelig takk begynner å bli fornøyd sjøl med den men det gjenstår fortsatt to ting å det er M3 bakfanger og den knøtt lille spoileren som sitter E46 M3 Synes også M5 felgene kledde bilen utrolig godt Og forresten bilen er blå ikke svart fargen heter montrealblau(blå) metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Hæ? Sikker på at dette er montrealblå? Jeg har også den fargen. Helt original fra fabrikk. Min er mye blåere enn din. Skimtes det lilla farge på din bil i skomring/mørkt og et gatelys treffer bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet April 6, 2006 Forfatter Share Skrevet April 6, 2006 Jepp er 100% sikker på at det er montralblå at din er blåere er nok pga. lyset ute når jeg tok bildene og ja det skimtes lilla farge i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Meget pen bil! M3 bakfanger og den lille E46 M3 spoleren så blir den ennå litt råere! Eneste jeg ville ha gjort er å fjerne ///M merket på bakluka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå