Hankook Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Det står 230 / 40 / 415 dekk på di.. lurer litt på hvilke type det er, evt. hvor får jeg tak i slike felger, har sjekket med dekksentralen og dekkspesialisten, ingen av di kunne skaffe meg slike dekk... Felgene kan også selges dersom interesse kan laste opp bedre bilder av di, har koppen i midten også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Viss det er originalfelger kanskje du finner de her: http://felgenkatalog.auto-treff.com/?felge=51 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 er bmw sin mm felger det der ja med slike dekk koder på. øverland dekk i molde kan skaffe slike dekk. og de dekka er dyre. har ett sett slike felger selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Jeg fortsetter bare på denne. Jeg som kjøpte bilen til Hankook. Jeg ringte til Øverland dekk i Molde og spurte, men de hadde ikke fler. Ble visst ikke lagd lengre. Michelin stoppa produksjonen i 2005. Det var 1 firma igjen som produserte slike dekk, men han huska ikke hva det het. Kosta rundt 2500,- pr dekk sa an. Det er ikke mulig å få regummiert dekka som de er nå tro? De er litt småsprekkete på sidene ihvertfall. Ellers så var det ofte TRX dekk på Citroën. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Det billigste i lengden blir å skaffe seg vanlige felger/dekk. Finnes masse på bruktmarkedet som passer din bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Veit, men det er uaktuelt! Ellers takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Hva er poenget med å kjøre rundt med de dårlige TRX-dekkene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Jeg fortsetter bare på denne.Jeg som kjøpte bilen til Hankook. Jeg ringte til Øverland dekk i Molde og spurte, men de hadde ikke fler. Ble visst ikke lagd lengre. Michelin stoppa produksjonen i 2005. Det var 1 firma igjen som produserte slike dekk, men han huska ikke hva det het. Kosta rundt 2500,- pr dekk sa an. Det er ikke mulig å få regummiert dekka som de er nå tro? De er litt småsprekkete på sidene ihvertfall. Ellers så var det ofte TRX dekk på Citroën. Samme dekk/felger jeg har det, bare at jeg har 240/45 415 på. 2500,- pr dekk, da har ikke jeg overpriset mine, 2 av de ser ubrukte ut: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=25881261 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Hva er poenget med å kjøre rundt med de dårlige TRX-dekkene da? Kunne fint hatt andre dekk om de passa på felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Jeg fortsetter bare på denne.Jeg som kjøpte bilen til Hankook. Jeg ringte til Øverland dekk i Molde og spurte, men de hadde ikke fler. Ble visst ikke lagd lengre. Michelin stoppa produksjonen i 2005. Det var 1 firma igjen som produserte slike dekk, men han huska ikke hva det het. Kosta rundt 2500,- pr dekk sa an. Det er ikke mulig å få regummiert dekka som de er nå tro? De er litt småsprekkete på sidene ihvertfall. Ellers så var det ofte TRX dekk på Citroën. Coker Tires lager disse dekkene, de har kjøpt utstyret til Michelin og leverandører i Norge er Eiker og Starco, hos Coker koster 240/45 415 ca 2500,- pr dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå