-fek- Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 har begynt å få litt lyst på alpina b3 fet bil det, har sett at det er ein til salgs her på forumet.. Noken som har erfaringer med denne type bil? bensinforbruk..forsikring og sånt? Alltid drøymt om ein sånn bil, men er lærling og køyrer 6 mil om dagen til/fra arbeid.. såå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 hvis du er heldig så kommer kanskje han som eier/selger b3'n her på forumet, så kan du spørre han direkte her i tråden, eller send han en PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet April 6, 2006 Forfatter Share Skrevet April 6, 2006 joa..ikkje dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 B3 er en fin bil det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 hvis du er heldig så kommer kanskje han som eier/selger b3'n her på forumet, så kan du spørre han direkte her i tråden, eller send han en PM! Jepp...det å spørre selgeren om det du lurer på direkte i salgstråden er ikke dumt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet April 6, 2006 Forfatter Share Skrevet April 6, 2006 hehe, nei sant det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 er uten pc før tiden, kjenner meg som en huleboer. Er hos naboen og sjekker mails. Joda b3 er en trivelig bil. Har ni spørsmål om b3 så skal eg svare så godt eg kan på forumet eller pm. men det kan ta litt tid at svare intill eg har pc i hus igjen eller får låne pc Trur ikke den drar så mye mer bensin vs en 325i, men gassfoten bestemmer, men den vill bare ha 98 blyfri. forsikringen er vart fall mer human vs en m3. Oljen er castrol tws motorsport(eller noe sånt)som ikke er billig akkurrat, ellers kan man jæmføre eiende kostnadene med 325i. men en 325i gjør ikke 0-200 på ca 25sek da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå