Dr_S Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Jeg likte de første felgene bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 7, 2006 Forfatter Share Skrevet April 7, 2006 Jeg har jo dem ennå også, med vinterdekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 7, 2006 Forfatter Share Skrevet April 7, 2006 Hmmm... Tror jeg må få den litt høyere bak. Tror det subber LITT bak, pluss at jeg synes den er visuelt litt lav. Finnes det noen annen mulighet enn å sette på andre fjærer? Får ikke justert noe på det på firehjulskontrollen? Cobra har fjærer som senker 10. Dette er tydligvis nok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Arg! Får ikke sett bildene! Er det imageshack som har kvelda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 7, 2006 Forfatter Share Skrevet April 7, 2006 Funker nå tror jeg. La dem inn på nytt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Gull! Ble jo strøkent! Ble faktisk overraskende lav til bare å ha 30/20 senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 7, 2006 Forfatter Share Skrevet April 7, 2006 Ja, den ble lavere enn jeg hadde trodd. Måtte sjekke delenummeret på esken om det var 30/20. Det var det. Lurer på om det hadde holdt med 10... Får se hva jeg gjør med det. Men forran ble det perfekt synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Det ble intet annet enn meget pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Ja dette ble meget bra må eg si! Fine felger og grei senking..ble lavere enn antatt med 30/20 ja..lurer på hvor stor forskjell det er på forskjellige fjører.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Utrolig pent, men kunne nok vært en liten tanke høyere bak ja . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå