Gå til innhold

Trenger råd til kjøp av Eksos anlegg til E36...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å lurer litt på om jeg skal kjøpe nytt eksos anlegg til bilen min, 323i sedan E36. Men er litt "grønn" på dette området... :?

Noen som har tips til gode løsninger?

Så at KOED solgte bla "Scorpion".. Er det bra, dårlig?

Noen som har bestillt eksos fra KOED i Danmark? Bedre å kjøpe i Norge?

I såfall hos hvem?...

Skrevet

jeg har hatt scorpion, og var fornøyd med det. kanskje litt mye lyd for noen.. ellers har du jo supersprint og remus.

Skrevet

Scorpion er vel bra det, men det lager mye lyd. Ikke alle som vil det. Schmiedmann selger eisenmann som er opp samme gata. Begge ser forøvrig veldig fine ut. Skal du ha noe billig er simons et greit alternativ.

Har du ikke en skrivefeil i signaturen din..?

Skrevet

Det sitter også et Scorpion på min bil, forøvrig samme bil og motor som du har. Min mening er at lyden kan være litt plagsom på langkjøring, da du konstant hører den dype "brommingen". På småkjøring er det bare fun! :P

Skrevet

Ok.. Takk for svar gutta!

Virker kanskje som at Scorpion blir vell høylydt på langkjøring..

Men desto mer moro på kortere "økter".. Er vell et valg man må ta.. Men det er ikke så lett..

Og til "hagenisse" finner ikke no feil ved første øyekast.. Rett meg gjerne..

Skrevet

Har supersprint på ene bilen og det er fornøyd med det. Bråker ikke all verden, mest på lavt turtall og er komfortabelt på langkjøring. Låter gromt når madammen drar avgårde på jobb ...

Skrevet

Mange her som har valgt Supersprint... Prøvde å søke litt rundt på en del firma sider, men er ikke så mange fører det. Kjøper de fleste direkte fra Supersprint.com? Noen norske forhandlere?

Fant heller ikke så mange gode varianter som passa bilen, men jeg kan jo ha oversett noen... Kan gå litt fort i svingene noen ganger. :D

Skal sannsynligvis kjøpe meg ny M- front fra KOED, og da hadde det jo vært greit å slengt med eksos i samma slengen, men hvis Scorpion er så høylydt, blir jeg litt i tvil... :?

PS: skal gå for wide her etter... he he..

Skrevet
Hva med svendsen eksos egentlig...

Mulig de bygger et ok annlegg til en grei pris.

Verdt en telefon i det minste.

Hadde vært moro å hørt om erfaringene til de som har fått noen, for eksempel svendsen, til å bygge effektanlegg for seg? Hvordan de er fornøyd med pris og resultat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...