Haug530D Skrevet April 7, 2006 Skrevet April 7, 2006 Hadde bilen på EU kontroll og de fant følgende: Lekkasje bremse slange foran Slitt Støttestag foran Morken bensinslange som går inn på bensinfilter Så var det noe småtteri utenom som ikke er verd å nevne. Men det jeg lurer på er Kan jeg kople av bensinfilter og den slangen som går inn på det uten at all bensinen lekker ut? er jo en del biler det er mulig på, jeg vet ikke på E34, hvilken type slange bør jeg bruke? vanlig standard bensinslange eller? Og hvor er det billigst å kjøpe disse delene? GS?
Jan e34 Skrevet April 7, 2006 Skrevet April 7, 2006 Vet ikke om jeg skjønner hva du mener med å hindre lekkasje, men du kan sikkert sette en sveisetang eller tvinge på slangen før du kobler ifra. Priser kan du selv sjekke på www.osbildeler.no www.gsbildeler.no www.schmiedmann.no Er du ute etter det absolutt billigste ville jeg sjekket med bilxtra.
propan Skrevet April 7, 2006 Skrevet April 7, 2006 Uansett er filter etter pumpa,og så kraftig hevert har bmw aldri laga,napp av og la det renne maks en liter i en flaske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå