Kjetil 323i E36 Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Er det noen som har bilder av BBS RX PÅMONTERT en E36? Prøvd å søkt litt rundt på google osv, men er da så dårlig kvalitet de som kommer opp. Håper noen har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 hakon på forumet sin... Felgene ligger tilsalgs her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Sånn såg compacten min ut med dei: Litt dårleg vinkling på bildene men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet April 8, 2006 Forfatter Share Skrevet April 8, 2006 Begge bildene med felger i størrelsen 17"? Er egentlig mest ute etter 18", men jeg ser nå hvordan det blir sånn ca. Takker så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Her er min tidligere IS, å det er 18" å bilen er vel rette fargen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet April 8, 2006 Forfatter Share Skrevet April 8, 2006 Se der ja! Pent. Da får jeg bare vente på et forhåpentligvis positivt svar fra selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 For de av dere som ikke ønsker å betale mer enn 5-6 tusen kroner for fire felger har BMW et rimelig alternativ til BBS RX felgene... Krysseker 42... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Se der ja! Pent. Da får jeg bare vente på et forhåpentligvis positivt svar fra selger. Ja smaken er som baken............jeg likte ikke BBS felgene, så jeg byttet dem bort i disse M3GT felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet April 9, 2006 Forfatter Share Skrevet April 9, 2006 Jeg liker begge felgene som du hadde på bilen, men nå har jeg kanskje kommet over disse RX felgene, så da kan det hende det blir de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Her er og et bilde med 18" på min brors bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå