Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøp deg ett slipesett, inneholder alle pakninger til toppen, har du registerremm så bør denne også skiftes og strammehjul, har du kjede trenger du ikke å gjøre det, hvis den ikke er ekstremt slitt da, men da må du skifte alle register hjulene også, nei det beste er å demontere å se på tingene hvordan det ser ut, men når man først har av toppen bør man gjøre det skikkelig, bytte ventil tettninger og alle pakninger, gjerne sjekker ventil seter osv...

• 2 weeks later...
Skrevet

Vil det være nødvendig å kjøpe nye bolter til toppen også? Snakket med GS og di sa det ikke var strekkbolter på denne motor??

Skrevet

hehe... hadde vært morsomt å dytte inn litt mer krutt i børsa men i og med at jeg skal selge så tror jeg det blir uaktuelt...

Skrevet

Det blir for mye utgifter i forhold til hvor mye bilen blir brukt. Er på jobb i 10 uker i slengen og så er jeg hjemme i 10 uker.

Men nå vurderer jeg å gå til kjøp av en Mercedes 300 CE, 3liters rekkesekkser med ca 200hk :D Gøy på landet...

Skrevet

Noen som har byttet toppakkning på denne motor før? Er det noen bra "gjør det selv" sider på nettet?? Tips mottas med takk :)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...