Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har netopp køpt meg en BMW 520i 89modell

hvilke problemer pleie å være på disse?

er det noen som kan hjelpe meg me å finne styling er ny her på forumet

Skrevet

han jeg kjøpte den av har netopp skiftet de, skiftet ogsø fjører,blokk og diverse småting. har ikke funnet noe rust til nå

Skrevet

ja det var motor blokk. fant en sprekk i den før han solgte den til meg. han viste meg og jeg var me han når det ble skiftet

Skrevet
har netopp køpt meg en BMW 520i 89modell

hvilke problemer pleie å være på disse?

er det noen som kan hjelpe meg me å finne styling er ny her på forumet

Her står det litt om problemer på disse:

http://www.bmwe34.net/e34main/trouble/w ... _break.htm

Jeg har også nesten nylig kjøpt meg samme bil og må si jeg er ganske fornøyd, hadde en E28 for ett par år siden, var fornøyd da også, har i grunnen alltid likt Bmw, ut av erfaring så mener jeg det generelt sett er lite feil på bmw, jeg er utdannet bilmekaniker og de bilene jeg har vært borti har vært bra, eneste jeg kan si noe om er Travers foringer er en svakhet, har skiftet både på E28 og E30 og det er en drittjobb, måtte ned med bakaksling på begge bilene, da vi ikke hadde spesial verktøy, står noe om dette i linken jeg postet.

Skrevet

takker for svaret, er ganske greit å få vite sånt. fikk 3mnd garanti av han så jeg vil finne ut om problemer på disse hvis det er det

Skrevet

Traversforingene bak, casterstagkuler+foringer foran, hundebein, styrekuler, hjelpesnekkeforing, styresnekke og rust på bensinrør. Dette er det jeg fikser mest på E34...

Skrevet

Motorrommet????

Ehh... Motorvask er en fin ting, batterisyre en uting.

Belgen mellom innsug og LMM pleier jo å sprikke. Tomgangsmotor størner ofte til.

Forstår ikke helt hva du egentlig spør etter tror jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...