glenni Skrevet April 8, 2006 Skrevet April 8, 2006 har netopp køpt meg en BMW 520i 89modell hvilke problemer pleie å være på disse? er det noen som kan hjelpe meg me å finne styling er ny her på forumet
sinten Skrevet April 8, 2006 Skrevet April 8, 2006 gå inn på www.koed.dk der er d mye snax til bilen din.
Ingenteng Skrevet April 8, 2006 Skrevet April 8, 2006 styling og deler finner du bla. her: www.maxam-tuning.no www.autoshineshop.no www.kenthauto.no www.motortechnik.no www.koed.dk www.gsbildeler.no Lykke til med ny bil og velkommen til forumet:)
glenni Skrevet April 8, 2006 Forfatter Skrevet April 8, 2006 takk skal dere ha. men lure på om det er noe typer for feil på disse bilene??
sinten Skrevet April 8, 2006 Skrevet April 8, 2006 kan kun nevne ting eg har opplevd, foringer foran(ganske mange av di) releer,tror disse bilene klarer seg generelt bra angående rust.
glenni Skrevet April 8, 2006 Forfatter Skrevet April 8, 2006 han jeg kjøpte den av har netopp skiftet de, skiftet ogsø fjører,blokk og diverse småting. har ikke funnet noe rust til nå
stian329 Skrevet April 8, 2006 Skrevet April 8, 2006 Hos maxam er tydeligvis lyspærer som er bestselgerne
Bimmerlars Skrevet April 8, 2006 Skrevet April 8, 2006 han jeg kjøpte den av har netopp skiftet de, skiftet ogsø fjører,blokk og diverse småting. har ikke funnet noe rust til nå Blokk? motorblokk?
glenni Skrevet April 8, 2006 Forfatter Skrevet April 8, 2006 ja det var motor blokk. fant en sprekk i den før han solgte den til meg. han viste meg og jeg var me han når det ble skiftet
Haug530D Skrevet April 8, 2006 Skrevet April 8, 2006 har netopp køpt meg en BMW 520i 89modellhvilke problemer pleie å være på disse? er det noen som kan hjelpe meg me å finne styling er ny her på forumet Her står det litt om problemer på disse: http://www.bmwe34.net/e34main/trouble/w ... _break.htm Jeg har også nesten nylig kjøpt meg samme bil og må si jeg er ganske fornøyd, hadde en E28 for ett par år siden, var fornøyd da også, har i grunnen alltid likt Bmw, ut av erfaring så mener jeg det generelt sett er lite feil på bmw, jeg er utdannet bilmekaniker og de bilene jeg har vært borti har vært bra, eneste jeg kan si noe om er Travers foringer er en svakhet, har skiftet både på E28 og E30 og det er en drittjobb, måtte ned med bakaksling på begge bilene, da vi ikke hadde spesial verktøy, står noe om dette i linken jeg postet.
glenni Skrevet April 8, 2006 Forfatter Skrevet April 8, 2006 takker for svaret, er ganske greit å få vite sånt. fikk 3mnd garanti av han så jeg vil finne ut om problemer på disse hvis det er det
Pedi Skrevet April 8, 2006 Skrevet April 8, 2006 Traversforingene bak, casterstagkuler+foringer foran, hundebein, styrekuler, hjelpesnekkeforing, styresnekke og rust på bensinrør. Dette er det jeg fikser mest på E34...
glenni Skrevet April 8, 2006 Forfatter Skrevet April 8, 2006 hva me motorrommet?? er dte noe å sei på det eller
Pedi Skrevet April 8, 2006 Skrevet April 8, 2006 Motorrommet???? Ehh... Motorvask er en fin ting, batterisyre en uting. Belgen mellom innsug og LMM pleier jo å sprikke. Tomgangsmotor størner ofte til. Forstår ikke helt hva du egentlig spør etter tror jeg...
glenni Skrevet April 8, 2006 Forfatter Skrevet April 8, 2006 bare lurte på om det var noen feil som er gjenganger i motoren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå