marius paulsen Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 noen som kan "senke" denne 45-35mm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Her har du en med litt senk og en med mer senk Ble en del bedre med senking da kan du si Skulle ikkje du ha 19" BBS CH da Paulsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 8, 2006 Forfatter Share Skrevet April 8, 2006 fan det ble stygt! da blir det ikke sånne heller! men takk for hjelpa da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Hehe..er ikkje helt på bølgelengde med de felgene selv heller..men hva med BBS'ene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 8, 2006 Forfatter Share Skrevet April 8, 2006 bbsene er avbestilt da leverings tiden ble satt til tidlig i mai!og så lenge kan ikke jeg vente! er derfor på desperat jakt etter felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Ut fra bildet der må vel de felgene være minst 20"? Så ALT for store ut til bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 8, 2006 Forfatter Share Skrevet April 8, 2006 Skal være 19, ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Synes generelt at felger virker større enn de er på Touring av en eller annen grunn... Synes absolutt ikke 19" ser så stort ut på min. Har sett M-Tech Touringer med 17" som faktisk har vært veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 9, 2006 Forfatter Share Skrevet April 9, 2006 er perfekt sånn som det er på din bil så det blir sansynligvis sånne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Ikke verdens beste photoshop, men kanskje litt bedre enn den forrige. Synes ikke det ser jævlig ut i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Så bedre ut den "shopen" der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Synes generelt at felger virker større enn de er på Touring av en eller annen grunn... Synes absolutt ikke 19" ser så stort ut på min.Har sett M-Tech Touringer med 17" som faktisk har vært veldig fint. ...slike likar eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 Synes generelt at felger virker større enn de er på Touring av en eller annen grunn... Synes absolutt ikke 19" ser så stort ut på min.Har sett M-Tech Touringer med 17" som faktisk har vært veldig fint. ...slike likar eg Mystifistisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 11, 2006 Forfatter Share Skrevet April 11, 2006 har nå bestilt og betalt like felger som ///Magnus har på sin! blei med 235dekk rundt om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Det blir nice! Ser ut til at jeg må vente på skattepengene her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå