ingard Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Hadde jo ikke vært så aller værst hvis lakkern hadde bestemt seg for grønnfarga hele veien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 jeg må nok være helt ærlig å si jeg har sett mye værre biler enn dette altså.... ikke er den fin og ikke er den stygg.. folk her liker ikke at folk har forskjellig smak ass. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 Snakk om å ødelegge en E46! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 Huff, dette var jo IKKE en flott BMW . Hadde tydligvis ikke mer penger til å bytte baklampene . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 Hmm måtte se flere ganger på den bilen der. Det Seidl kittet er i utgangspunktet ganske bra. men med de felgene der som er minst 3 tommer for smale, og fargekombinasjonen som jeg ikke helt skjønner. Den racing grønne fargen er ikke noe spess kul ei heller ikke den campagne fargen. også var det noe muffens med potta. Men med rett farge og felger så hadde den bilen her vært helt sinsykt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 Noe bra og noe dårlig.... Men når man legger så mye penger i en bil har man vel råd til noen andre baklykter?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 Stygt ja.. Står ikke i annonsen hvordan motor det er heller jo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Det er en 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå