Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Lakker listenne eller nedre del av støtfangere /sideskjørt samme fargen som på bilen, hjelper veldig på...

Når får du delenne da?

Skrevet

Hehe.. e du her håvard? regner med å ha noen av delene i løpet av uka.. baklysa kan vel ta litt lengre tid:p

Skrevet

Her bør du virkelig få inspirasjon..

Her er Gunnars E34;

IMAG0038_003.jpg

IMAG0044_002.jpg

Hva som er gjort får du spørre han om, men dette her er en av de peneste E34'ene jeg noen gang har sett. E34 er virkelig lekker i hvit når den bare får litt felger og noe småtteri.

Skrevet

Dropp crystall lykter, fryktelig "jålete" å lite pent, sats på hvit blink rundt hele, blir mere gjennomført. Senking må til, så den stuper litt foran. anna eksos, supersprint annlegg med 2 stk 3" runde tuter. lakk fanger å kanaler helt ned, få tak i lyktelister (di uten buer i) fås hos autospar.no v8 front å bakrute deksel+ 18" med kant eller 5 eika ac schnitzer felger. å toning av ruter.. Da blir den knall... :whoa:

Skrevet

Ja.. er ikke noe gla i crystal lykter egentlig.. men de er jo på vei uansett.. er vel ikke noe stress å få solgt dem heller;) får se hva jeg gjør ja.. men de tinga du nevner her hørest meget aktuelle ut:)

Skrevet

Synes bilen ser fin ut.

Hold den mest mulig clean.

Kryr av tilhorete E34 fra før...

Litt senk og f.eks 18" rondell 0058, samt litt oppgradering på lykter, og du er der!

Skrevet

Ja jeg vurderer å gjøre det... men vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. ble litt kjedli når jeg oppdaga at der ikke var klima-anlegg.. fikk igjen penger da:) men uansett.. Bilen er så strøken ellers at jeg tror ikke jeg klarer å selge den=)

Skrevet

Pappa snakker om å selge sine Rondell 58 felger nå, gode dekk, 17 tomms... det er de som står på touringen for øyeblikket om du lurer..

Håper han ikke skal det da men..

Skrevet

Kan anbefale senkesettene os/gs bildeler har til kampanjepris nå;) Kjøpte selv fk highsport justert coiloversett, fett som fan:D "litt" greit å ha justerbart også:) Eneste er at jeg syntes det var bittelitt for mykt..

Ellers vil jeg bare anbefale det å få på fiine 18 eller 19" felger, helst med mye kant og 10" bredde bak. Hviteblink runt om er jo must.. Ellers vil jeg si, hold det orginal utseende messig;)

Skrevet

Heisann.

Har en ganske plain E34 selv, har bare bytta til hvit blinkere og noen greie felger. Jeg er veldig fornøyd. Har lyst til å senke litt, så det kommer sikkert med tia. Synes bilen er en fryd å kjøre! Regner med at det er fler der ute som synes det samme...

photo00690be.th.jpg

photo00706rl.th.jpg

håper linkene funker...

Skrevet

E34 er fantastisk... thats it:) har mye mer sansen for 5 serie enn 3 serie.. vet ikke helt hvorfor, men liker å ha det litt stort rundt meg.. hehe.. men for all del.. 3 serie er også pent..

fin bil forresten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...