Haug530D Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 Når jeg prøver å registere meg hos Gs bildeler skjer det likksom ikke noe, hva gjør jeg galt? Velger den knappen der det står ny bruker, skriver inn Navn adresse osv.. trykker videre og nettleseren oppdaterer seg og det står at jeg skal få passord i mail, men noe mail har aldri dukket opp, nå har jeg prøvd to mail adresser, men det er det samme med begge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 Prøv å ring til dem. Jeg fikk det fint til når jeg gjorde det. Der en stund siden da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 samme skjedde med meg.. fikk ikke registrert meg.. jeg gjorde bestillingen over tlf isteden og han lagde en konto til meg over telefonen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 11, 2006 Forfatter Share Skrevet April 11, 2006 Ok får prøve det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 er jo kjapt å bestille over telefon, bestilte senkesett til e28'n min i går, og det kom i dag:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå