BMWPower Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 Har tenkt å kjøpe meg E39. D står mellom en 1997 523i med M styling km 190, og en org 528i 96 mod km 165. Ca samme pris for begge 2. Hva bør prisene ligge på for disse?? Og noen som vett hvor mye en 528i bruker på mila?? Og 523i??? Takker for hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 Forsikringen er hvertfall mye høyrere på en 528 enn en 523... av en eller annen grunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 Jeg har opplevd det motsatte for min del. At 528 er enten like billig eller billigere enn 523. Er vel flere *gubber* som kjører en 528, og derfor billigere. Hør med ditt forsikringsselskap, evt ring litt rundt. Du kan også sjekke en av de billigste på markedet her: www.postbanken.no og www.gjensidige.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 11, 2006 Forfatter Share Skrevet April 11, 2006 Var å sjekka forsikring i går, og 528i er ca 1000kr billigere i året enn en 523i Sikkert fordi d er mer vanligt med 523i blandt ungdommer, ikke vett jeg. Men 528i bruker vel litt mer bensin enn en 523i vil jeg tro. Har bestillt billeter til lørdag på SAS nå, så da blir d ny bil 528i 96 mod.. Håper d er en bra bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Sikkert fordi d er mer vanligt med 523i blandt ungdommer, ikke vett jeg. Men 528i bruker vel litt mer bensin enn en 523i vil jeg tro Forbruket er omtrent identisk....gå for 528i Det er manuell ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Hadde ikke gått for en 96 model av E39, da dette er første året den ble produsert, og kan ha enkelte barnesykdommer, ei heller hadde jeg kjøpt manuel kasse på en E39. Men smaken er som baken, E39 er hvertfall en glimrende bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 De barnesykdommene er nok luket vekk for lengst... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Har bestillt billeter til lørdag på SAS nå, så da blir d ny bil tør du å fly med SAS når du skal hente ny bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 11, 2006 Forfatter Share Skrevet April 11, 2006 Sikkert fordi d er mer vanligt med 523i blandt ungdommer, ikke vett jeg. Men 528i bruker vel litt mer bensin enn en 523i vil jeg tro Forbruket er omtrent identisk....gå for 528i Det er manuell ja? Det ble en 528i ja Men ikke manuell, fy fy.. Slike biler må ja ha automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 11, 2006 Forfatter Share Skrevet April 11, 2006 Har bestillt billeter til lørdag på SAS nå, så da blir d ny bil tør du å fly med SAS når du skal hente ny bil? Hehe, eneste flyet som går fra der jeg bor... Orker ikke sitte på bussen i 8timer når d tar 50min å fly HVIS jeg kommer frem med fly da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Da er det vel kun automat og ikke steptronic? Mener å huske at steptronic ikke kom før i 1997 på E39.... Utstyr ellers...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 11, 2006 Forfatter Share Skrevet April 11, 2006 Da er det vel kun automat og ikke steptronic?Mener å huske at steptronic ikke kom før i 1997 på E39.... Utstyr ellers...? Er automat ja, men er jo kun elektronisk som skiller den fra steptronic. Gjør meg ingenting Var en del utstyr, men ikke alt... ABS, Airbag, Alarm, Antispinn, Cruisecontroll, El. just.speil, El.vinduer x 4, Farget glass, Fjernst./Sentrallås, Just. ratt, Kjørecomputer, Klimaautomatic, Kurve/tåkelys, Midtarmlene, Multifunskjons ratt, Original tlf., Radio/CD, Rollo, Ryggesensor, Servicehefte, Skinn, Skinn ratt, Skipose, Soltak, Sport understell, Startsperre, Treint, Utetemp., Varmeseter, Metallic, el.seter m/minne, vinter/sommerdekk på alufelger. Er noe av utstyret såfall.. Gleder meg til å få den nye bilen hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Brukbart utstyrt den "BMWPower"! Alt som jeg har uthevet mener jeg er et pluss på en slik bil (mye er jo standard (som ABS, Airbag osv)). Du får sørge for å få tatt noen bilder å publisere her på forumet! ABS, Airbag, Alarm, Antispinn, Cruisecontroll, El. just.speil, El.vinduer x 4, Farget glass, Fjernst./Sentrallås, Just. ratt, Kjørecomputer, Klimaautomatic, Kurve/tåkelys, Midtarmlene, Multifunskjons ratt, Original tlf., Radio/CD, Rollo, Ryggesensor, Servicehefte, Skinn, Skinn ratt, Skipose, Soltak, Sport understell, Startsperre, Treint, Utetemp., Varmeseter, Metallic, el.seter m/minne, vinter/sommerdekk på alufelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 E39 e jo alt for NYTT for deg må heller kjøpa deg ein go gammale E30!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 11, 2006 Forfatter Share Skrevet April 11, 2006 Brukbart utstyrt den "BMWPower"! Alt som jeg har uthevet mener jeg er et pluss på en slik bil (mye er jo standard (som ABS, Airbag osv)). Du får sørge for å få tatt noen bilder å publisere her på forumet! ABS, Airbag, Alarm, Antispinn, Cruisecontroll, El. just.speil, El.vinduer x 4, Farget glass, Fjernst./Sentrallås, Just. ratt, Kjørecomputer, Klimaautomatic, Kurve/tåkelys, Midtarmlene, Multifunskjons ratt, Original tlf., Radio/CD, Rollo, Ryggesensor, Servicehefte, Skinn, Skinn ratt, Skipose, Soltak, Sport understell, Startsperre, Treint, Utetemp., Varmeseter, Metallic, el.seter m/minne, vinter/sommerdekk på alufelger Mye standard ja, bara kopierte d som stod om bilen Men treint er ikke noe plus for meg, d må ut som fort som overhodet muligt Min meining er at tre hører hjemme i båt,ikke i bil.... Skal legge ut bilder ja Bilen er jo stort sett 100% orginal, så ting å tang må jo handles inn. 2000mod lykter, felger, M styling osv. Tar litt og litt, d koster jo en del.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå