Kenneth BMW Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Halla Noen som vet om et Audi forum? Jeg skal kjøpe meg en Audi og er på jakt etter et bra forum. Jada jada jeg vet at det ikke er BMW, men den er Tysk PS jeg skal ha BMW også hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 http://forum.vwaudi-club.no/ http://www.bilforumet.net/ EDIT: og pell deg tilbake til BMW ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 11, 2006 Forfatter Share Skrevet April 11, 2006 Jeg skal jo ha en Bimmer også E34 selfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 Du skal vel ikke forlate oss etter 1351 innlegg ? ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 12, 2006 Forfatter Share Skrevet April 12, 2006 Du skal vel ikke forlate oss etter 1351 innlegg ? ... Nei det skal jeg ikke Jeg skal bare ha et forum der jeg kan prate litt Audi Ingen forum er bedre enn dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 Hva slags Audi sikter du etter, forresten? Hvis jeg skulle hatt Audi nu, så måtte det isåfall vært en A6 2,8 quattro eller noe slikt. De går billig nu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 jeg har hatt endel audier så skrik ut om det trengs noe tips før du event skal se på en. ps! finns ikke bedre forum enn dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 12, 2006 Forfatter Share Skrevet April 12, 2006 Heisan Ja takk her er en som virker interesant for meg http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=997924 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 Hvorfor har alle audier i Norge gått langt? Er ikke mange du finner som har gått under 200'.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 12, 2006 Forfatter Share Skrevet April 12, 2006 Tja si det.. kan jo være fordi når man kjøper diesel så er det for å kjøre mye Eller så er det mange biler som skrues tilbake, og det har vi jo sett noen eksempler på Men hva syns du om den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 er ikke noe fan av det karroseriet der til A6 jeg da men. hadde slengt på noen ekstra lapper og kjøpt det nyere karroseriet. eks: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1069037 g alle biler er prutbare vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 Nope... Audi´s gamle A6 karosseri er helt klar mer klassisk og elegant enn den senere utgaven... og V6 dieseselmaskinen på 2,5 liter er en fin motor om ikke like økonomisk som 1,9 literen med 130 HK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 Trodde den type Audi A6 hadde 5 sylindret 2.5 liter jeg? Mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 12, 2006 Forfatter Share Skrevet April 12, 2006 Den er 5 ja. Ja jeg har fått en bra tilbud fra eieren, men det er en feil på den som kan koste dyrt. En eller annen sensor på bilen er defekt, så når bilen blir varm går den i "nødprogram" som det heter seg. Det resulterer i at den ikke ladder turbo og fjusker litt på gassen. Har nettopp hatt den inne på feilkode søk og da var det feilkode på temp. måleren til kjølevannet og på nålesensoren i hoved dysen. Noen som har kjenskap til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 Her kan du jo også diskutere litt Audi etterhvert: www.GateBilForum.Moo.No Du kjenner nok sikkert til dette forumet fra før, men mest som en liten påminnelse hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå