Gå til innhold

Strømstad


jani
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er litt flau på vegne av mine landsmenn da jeg ser oppførselen dems i Strømstad. Ingenting galt i å ta seg en hyggelig tur med litt sprit i omløp, bare man oppfører seg nogenlunde sivilisert!

Jeg var forresten i Charlottenberg på tirsdag som var. Der var det et par raggere utpå. Han ene, med Volvo 242 (selvfølgelig), tydelig kappa fjærer og en illsint turbomaskin under panseret. Han følte det for godt å trekke litt oppmerksomhet, så istedet for å parkere bilen sin så burnet han en strekning på 300m med resultat at 2 stk bakdekk og 1. stk diff til helvete. Han ble nok glad da alle så på han... Tosk. Bilen stod der i flere timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

oddis:

var det itte du som sa ja tell å kjøre oss tell sverige idag da? om vi skulle reise dit? så det kan da itte væra så flaut. iom du sjøl har sagt ja til å kjøre oss rundt i charlottenberg.....

no offense..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oddis:

var det itte du som sa ja tell å kjøre oss tell sverige idag da? om vi skulle reise dit? så det kan da itte væra så flaut. iom du sjøl har sagt ja til å kjøre oss rundt i charlottenberg.....

no offense..

Har aldri takket ja til noe som helst, så da har noen fått feilopplysninger.

Og les posten min en gang til, nøye og se hva jeg egentlig sier.

Og jeg regner ikke med at dere tre går under den kategorien "fyllefanter", enda alkohol var inne i bildet? Det er forskjell på å drikke og å gjøre faenskap. Ragge i Charlottenberg er et problem da sentrumsgata er stengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok turen til strømstad i dag. er noen kroner fattigere pga hissig svensk-politi..

men syns mer synd på den karen som kjørte sin sierra oppå autovernet! skjønner ikke hvordan det er mulig men?

Hva skjedde med deg? Bot? Hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

greia med skjærtorsdag er at da har norge stengt, men alt er oppe i sverige. Fra de dagene polet i sverige var steng på lørdager, var dette den eneste dagen utenom 17.mai hvor den norske mann og frue i grensetraktene kunne reise til sverige uten å ta en dag fri OG handle på polet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene mine hadde vært der i går, og de hadde sett en stor amerikansk pickup som skulle prøve å burne. Problemet var at da han trodde han spant, var det egentlig bare clutchen som slura. Fattern gikk bort å sa i fra at hjula hans ikke gikk rundt, men han hørte ikke og fortsatte å burne (i hvertfall det han trodde). Røyken veltet ut, og resultatet var en ødelagt clutch og en bil som ikke gikk i gir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene mine hadde vært der i går, og de hadde sett en stor amerikansk pickup som skulle prøve å burne. Problemet var at da han trodde han spant, var det egentlig bare clutchen som slura. Fattern gikk bort å sa i fra at hjula hans ikke gikk rundt, men han hørte ikke og fortsatte å burne (i hvertfall det han trodde). Røyken veltet ut, og resultatet var en ødelagt clutch og en bil som ikke gikk i gir :)

ehhehehehe :lol: tøft...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...