Nino Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Dette er en av de peneste e36 coupene jeg har sett! kunne ikke sagt det bedre selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet April 13, 2006 Forfatter Share Skrevet April 13, 2006 kjempe fin bil eneste jeg kan klage på utifra de bildene, er at du har feil interør!!! stoler etc.. eller ser jeg feil? Har M3 vader interiør på gang. Så det er på plass om ikke alt for lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Hva er gjort med motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 ja.. hvor mye hk i den der? heftig pen bil rå den fargen der på E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Dette er en av de peneste e36 coupene jeg har sett! Så sant Kjempe nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Smekker sak det der, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Har du litt mer info annet enn at det er turbo i den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 damn den var fet, skriv litt mer detaljert om bilen da, send pm hvis du har planer om å selge den noen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Veldig pen E36 Hva er gjordt med motor? Oppsett? Nydelig å ha en slik bil å dra fram på sommerhalvåret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_ Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Henger meg på, helvetes rå bil! Så hadde det vært kos med litt fakta om motor, ombygging osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 det var en nyydlig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 VEEELDIG VEEELDIG fin bil! helt rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mgsninja Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Når eg ser bilen din, vet eg at eg gjore rett i å kjøpe en e36 Fy faen så fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Meget fin sleeper det der ja Må komme med film, hadde hvert rått. Den dumpen din, får du en sånn skjelvende lyd av den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Dette var en utrolig flott E36! Er den senket likt foran og bak? Jeg liker best E36 Coupè uten "Tyskerstuk" og synest denne senkingen så veldig grei ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå