Bimmerfanatic Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Fytti heite! Peneste E36 coupe mine øyne noen gang har sett. Klarer ikke sette fingeren på en eneste ting som kunne vært forandret! Ser forresten at du har beholdt 325i-merket, de fleste fjerner jo dette med en gang de har fått på effektpotta. Men du som har turbo beholder merket, det synes jeg er litt kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Har ikke ord.. Ubeskriveli vakker bil.. Kanskje passa med en liten spoiler? for den absolutt siste finishen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Dritlekker bil... Ta vare på den, så har du ei dritlekker dame resten av livet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet April 14, 2006 Forfatter Share Skrevet April 14, 2006 Tusen takk for alle posetive tilbakemeldinger Har fått inn litt info om den også. Kommer mer etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet April 14, 2006 Forfatter Share Skrevet April 14, 2006 Har ikke ord.. Ubeskriveli vakker bil.. Kanskje passa med en liten spoiler? for den absolutt siste finishen? Har tenkt på den E46 M3 eller E39 M5 listen. Kanskje det hadde gjort seg på bagasjelokket. Men er usikker! hehe. Så jeg har droppa det forløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 synes den e39 listen er ganske fin, hadde den på e36. diskre liksom http://www.bimmers.no/modules.php?full= ... _photo.php nei fikk ikkje frem det bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 akkurat passelig, peeen e36:D får ikke lagt ut bilde jeg heller, kommer et mellomrom i [/ img] samma faen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 turbo er jo ikke dumt ...turbo som gjør bilen rask vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 Tror dere tenker på samme list som meg. Denne: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Skål for en bil altså Har du spandert mye på den vis det er lov å spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 har du bilde av turboen når motoren sitter i bilen? tenker på plass og hvordan du har gjort det med grenrør.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 heftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolfen Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet April 26, 2006 Forfatter Share Skrevet April 26, 2006 Tror jammen det har dukket opp et lite videoklipp. Ikke mye å skryte av, men dere får ihvertfall med dere lyden http://home.no/e30/e36bmw325tic.wmv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Aaahhh!!! Fin lyd!! Pfffnnnnnsssspopopoppopopopp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå