Custom Edition Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 velkommen ja på tide med litt mer av det motsatte kjønn her inne nå lexuslys er både dårlig og godt mottatt her inne..gjør det Du selv syns er tøffest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Hei , bra det kommer noen damer her FINALY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Party. velkommen til forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Velkommen til forumet Jeg er kjempe fornøyd med bilkjøpet, selv om det sikkert er mange som kommentere at det bare er en 318i men det bryr meg ikke mye. Jeg er fortsatt ung og flere biler venter nok=) Det er da ikke noe galt med en 318. Har selv en E46 318CI og den passer meg helt greit. Du får legge opp noen bilder osv. så vi kan følge med litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 velkommen skal du være, om du har lexus lykter bak så håper jeg på en heavy styling som står i stil. Eller heller gjør som du akkurat vill. skal være etter dinn smak ikke etter alla andres. Noen som liker å skille seg ut en andre, sånn er livet... Følger videre med jeg. Alltid morro med noen jenter her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 jenter med bil interesse er skikkelig TØFT!! må følge med på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 velkommen velkommen Sleng ut noen bilder av bil og felger så skal du få gode råd! og de er ikke dyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 halla likesinnede og velkommen hit. Bra det kommer fler av oss jenter her inne også, ikke det at jeg ikke har vært godt motatt her fra før også da. lykke til med prosjektet blir morro å følge med på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Lexuslykter er ikke lov. Skulle vært straffbart å kjøre med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Velkommen til forumet!! Flott at det blir flere jenter her inne på forumet som viser at det ikke bare er gutter som bryr seg mest om biler! PS mist de lexuslyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jessalisa Skrevet April 18, 2006 Forfatter Share Skrevet April 18, 2006 hehe.... jepp komme bilder, ma bare komme meg hjem fra london forst:0) er litt vanskelig a ta bilder av bilen nar jeg er her nede og den er i norge hehe... tanks for tipsa te no jallefall:o) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jessalisa Skrevet April 21, 2006 Forfatter Share Skrevet April 21, 2006 Jepp, i ok stand er den og det komme den te å værra... er ganske heldige der, har ein onkel så er mekaniker så det er nok det minste problemet og har gode kontakter ellers også...Jeg legger ut noen bilder nåh som jeg tok i fulle farten, men skal ta noen bedre senere;o) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jessalisa Skrevet April 22, 2006 Forfatter Share Skrevet April 22, 2006 jeg forstår ikke helt hvordan man gjør d, får inn bilder.. noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Du kan sende "Gunnar" en PM (privat melding), og spørre om du får et galleri her inne. Viss ikke kan du laste opp bilder på denne siden f.eks.: http://www.imageschack.com. Da limer du inn den strengen du får derfra, og vips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 arti med damer på forumet da velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå