Gå til innhold

Dette blir tøft=) Jeg er en jente som skal shine min 318i..


Jessalisa
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte min E36 318i i slutten av Januar. Den var orginal når jeg kjøpte den og ganske eller helt strøken.

Jeg er kjempe fornøyd med bilkjøpet, selv om det sikkert er mange som kommentere at det bare er en 318i men det bryr meg ikke mye. Jeg er fortsatt ung og flere biler venter nok=)

Jeg har ikke gjort så mye med bilen enda, men det kommer jo etter hvert da. Det kommer vel fortløpende ganske mye forandringer i denne tiden, jeg må bare få styling i posten først=)

Jeg har jo begynt litt da. Jeg skiftet ut orginallyktene med chromet angel eyes med sideblinkers. Dette er sikkert ikke så mange glade for å høre, men bak har jeg skiftet til lexuslykter jeg har fått i pakkesang... Hehe, menne dette får jeg vel litt komentarer om :roll:

Så har jeg et luxusproblem, jeg sitter med to par felgsett med sommerdekk. Jeg kommer sikkert til å selge det ene settet når jeg har bestemt meg for hvilket sett jeg vil ha selv. Jeg skifter vel til sommerdekk i løpet av uken som kommer etter jeg kommer hjem fra ferie i London.

Det kommer bilder snart, så dere får se min fremgang.. Håper det er noen som vil være hjelpsomme med tips og ikke bare om hva de synes om lexuslykter... hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei, og velkommen til forumet! :D Alltid koselig med noen hunnkjønn her også ;)

Så slengt opp noen bilder av både bilen og felgene, så kan vi sikkert hjelpe deg med tips og råd om hva som passer best.

Og ja, lexuslyktene bør du nok pent bytte ut ja ;) Heldigvis, så var dem en presang, så du har ihvertfall ikke *tapt* penger på dem. Er flere baklykter der ute i butikkene som er mer stuerene enn lexuslykter.

Uansett, igjen velkommen og god tur til London!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør bilen for "harry". Ha den original. Sett på dekk som forbedrer kjøreegenskapene. Ikke for brede, da sporer bare bilen. Ikke senk den for mye. Disse bilene har godt nok veigrep som det er. Hold bilen godt iorden.

Det beste med egen bil er å holde den i topp form, med hensyn til finish og teknisk. Det sykeste jeg ser er biler med kjempedyre fekger/dekk/anlegg med det resultat at eierene ikke har råd til originaldeler.

Kos deg med din bil og ta vare på den, slik at du vet at den er teknisk 100% ok.

Ellers ha en god påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja; velkommen til bimmers... :D ... Det er absolut artig at kvinner også skriver her inne og hvis jeg ikke husker helt feil har vi kun 4-5 andre kvinnelige medlemmer... og da er det selvfølgelig ekstra hyggelig hvis du bl.a skriver litt om hvordan prosjektet utvikler seg... med eller uten lexuslys... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den var vel litt i frekkeste laget.. detta er da ikke no deiligst.no

da får du heller legge henn til i msn'n din og håpe på att du får napp her. men, slike kommentarer kan vi vel egentlig holde oss for gode tell. dette er ett bmw-forum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det som er så utrolig bra med BMW miljøet både her og i BMW ccn er at det kommer på samme hvordan BMW du har. Holder du den i ok stand, er du en av gjengen...

Sats på senking, fine felger og diskret styling eller ekstrem styling. Dette er vel en smakssak. Pass bare på å kjør samme stilen over hele bilen. (Ikke monster front og orginal hekk. D blir skjevt)

Få på felgene du velger, hold bilen ren og kom på treff for å få tips.

Griet å se levende live hvilke muligheter man har

Lykke til. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...