TronniE46 Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Som sagt så paia bimmern min i sverige. Skulle besøke bestemor så streikan to minutter før jeg var framme. Bensinmåleren viste 1/8 tank igjen ca og kjørekomputeren viste 110km igjen på tanken. Men allikevel så paia bmw'n. Jeg gikk og kjøpte konsdensfjerner og fylte på og prøvde å starte. og så telte kjørekomputeren nedover på KM som var igjen på tanken til ca 30km. Men den starta ikke. Så fylte jeg på 10liter bensin og så gikk'an som ei kula altså. Noen kloke svar på denne påske krimmen her eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 FØrst kan du forklare dem som ikke vet hva PAIA betyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teekay1983 Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Er vel ikkje første gang bensinmålerane til BMW ikkje viser korrekt verdi når bensintanken har vært tom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 paia = streike (stoppe, bli ødelagt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Han jeg kjøpte bilen av nevnte at jeg ikke burde stole på bensinmåleren under 113km. Vet ikke om han hadde opplevd noe sånt, men jeg kjører stadig nede på gult, og har ikke hatt noen problemer ennå. Men det kan jo tyde på at det kan være noe i det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet April 14, 2006 Forfatter Share Skrevet April 14, 2006 Tydelighvis. Jeg vil tippe den er følsom for kondens. Bimmern har streika en gang for også på det greiene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Var ikke i opp/nedoverbakke eller noe sånt da? BMWer pleier å takle slikt fint, men har kjørt andre biler som går helt fint på flata, men har problemer i bratte bakker pga. idiotisk tankkonstruksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet April 16, 2006 Forfatter Share Skrevet April 16, 2006 Den paia i en oppoverbakke. Så trilla jeg den ned, men fikk ikke start på den for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå