Sevenord Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Jeg orket ikke ødelegge noe i tilfelle jeg ikke trenger det, så om noen gidder gi meg en 1-2-3 guide i hvordan man får ut instrumenthuset av min E30 hadde jeg blitt meget glad I haynes boken står det at man måtte ta av dekslet rundt rattstammen, men jeg fikk ikke av den øverste delen... Regner med man kanskje må av med det plastdekslet som ligger over det (altså rett under instrumenthuset). Men hvordan? Gjerne med bilder som illustrerer Har fått turteller som jeg gjerne vil montere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whalebiter Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Det er to muttere bak plastplaten rett under panelet. De er vanskelige å komme til, men går greit hvis du vet hvor de er. Regner med det er de som skaper problemer for deg siden resten er ganske lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Ta av dekselet under rattet frem mot pedalene. Så tar du hånden bak det dekselet du snakker om du ikkje får av. Der er det to "store" rundinger som du kan skru ut med håndmakt. En på hver side. Og da er det dekselet under instrumenthuset løst. Så er resten relativt elementært. Du ser godt hvor det er festet der i fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet April 14, 2006 Forfatter Share Skrevet April 14, 2006 Allright, takker for hjelpen Skal komme skrikende tilbake om jeg ikke får til, selv om det kanskje ikke blir å skje i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=56 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet April 14, 2006 Forfatter Share Skrevet April 14, 2006 Evig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå