Gå til innhold

Noen som har hørt\ vet noe om denne M5 turbo

Kjell Rune
 Share

Anbefalte innlegg

Googla både Otis Sponckmeier & Turboteknikken AG, og fant ingen verdens ting. Dette er nok bare tull ja..

Otis Sponchmeier er vel en skrivefeil av Otis Spunckmeier (tror eg det skrives), som er en produsent av ferdigstekte boller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påstår at den har 300++ hester. Skulle vel bare mangle da den originalt har 315 hk. Her lukter det lang vei.

Påstår at det er mellom 600 og 1009 hk. Javel.....! :lol:

Dagens rareste innlegg! he

Ja, det høres for godt ut til å være sant, men samtidig kan man aldri vite. Kanskje noen her ringer på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bilen selges på Lesja.. bare noen mil fra der jeg bor, men jeg har aldri hørt om bilen.

Dessuten har jeg sett det bildet der flere ganger før, tror det var på ei utenlandsk side. Irriterer meg at selgere ikke bruker bilder i annonsene eller bilder av andre biler, virker så uprofft :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart ingen har hørt om den.

Er jo merkelig at han nevner Sabine hun er jo ganske kjent.

men 7,12 er litt vel lav tid for en så stor og tung bil uansett effekt... en M3 CSL klarer på 7,50

Hvorfor er det merkelig hvis hun er ganske kjent? Da har vel han også hørt om hun... Forsåvidt stødig bak rattet hun :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres fantastisk ut.

Påstår at den har 300++ hester. Skulle vel bare mangle da den originalt har 315 hk. Her lukter det lang vei.

så står det jo at den ikkje kan prøvekjørest på max effekt og da, m.a.o du kan stille på turbotrykket elns..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter og venter på at noen ringer jeg...så vi finner ut hva dette egentlig er...

årets røverkjøp (lite sansynlig), eller bare bull, som er mest sannsynlig ;)

men det hadde jo vært en helt råå bil, hvis den faktisk hadde vært slik som beskrevet :D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres fantastisk ut.

Det er vel ikkje 300++ hk han påstår den har, men toppfarten er 300++.

Det at den har 6 trinns girkasse er vel ikkje så mykje å tvile på dersom den er trimma for 50.000 euro. Er vel ikkje dumt med 6 trinns girkasse når ein har 600 - 1000hk...

Bilen leveres med norske skilt, så den er nok importert allerede, sida det står XD på reg.nr...

Nei, det er nok ein køddeannonse... Synd egentleg, for dette hadde vært ein skikkelig GROM bil...

Er det nokon som har ringt å hørt på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...