Kobar Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Legger ut noen bilder av første bilen min, en BMW 316 med 1,8i motor effektanlegg og jamex powerfilter. Det som er gjort etter bilder ble tatt: Senka 40/40mm Montert M3 carbon speil Er det noen som har noen fine 17" felger til en billig peng, så si ifra! trenger det sårt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas4 Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 du trenger også et senkesett.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet April 15, 2006 Forfatter Share Skrevet April 15, 2006 den er senket 40/40mm etter bilde ble tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norman Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Grattis med ny bil. Mye bra bil der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet April 15, 2006 Forfatter Share Skrevet April 15, 2006 takker. har hatt bilen noen mnd nå.. den var dønn original innvendig, så jeg har brukt noen kroner på å shine den opp innvendig ihvertfall... det setetrekket jeg har, har jeg alltid hatt lyst å ha i min egen bil, så det var bare å bestille fra mobilsentrum så fort jeg fikk bilen hjem.. kjører med 316 girkasse, så det er bare å sette den i 4.gir så går den over alt.. hehe litt feil utveksling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Knæsj farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 grattis med ny knæsj bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Grattis me ny bil:) Høy rånefaktor er viktig på første bil:) Lykke til og kjør forsiktig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 pen og ryddig utvendig! de setetrekkene kan jeg styre min begeistring for, men det er min mening:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 ut med dem grusome setetrekkene og på med store hjul så blir det nok bra! er jo ikke serlig dyrt for et sportsinteriør til e30 i disse dager! uansett gratulerer med ny bil! ikke bruk den opp med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Godt å høre at du har senket den Gratulerer med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Oi, den fargen var kul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå