Halvtann Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 Ville bare se hva folk syns om min siste invistering: Link to comment Share on other sites More sharing options...
duÅ Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 tøff bil Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 Så pen ut den.. men hvis du skal beholde frontfangeren ville jeg kjøpt sideskjørt og en bakfanger, slik at de harmonerer mer. Slik det er nå ser den litt snodig ut fra siden synes jeg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halvtann Posted April 15, 2006 Author Share Posted April 15, 2006 Helt enig med at eg må skaffe meg sideskjørtene+hekk. noen som vet hvem som lager frontfangeren, kjøpte den slik. Rieger gjerne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 Lignet på rieger sin E46 M3 look fanger ja... http://shop.rieger-tuning.com/resize.ph ... jpg&width= Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halvtann Posted April 15, 2006 Author Share Posted April 15, 2006 Mangler eg et eller annet på pcèn min, fikk bare en masse løgnas skrift når eg trykka på linken din Link to comment Share on other sites More sharing options...
locktite Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 jøss titta på denne for noen år tilbake. Hverfall veldig veldig lik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
|Andreas| Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 Den var tøff. En bakfanger og sideskjøt så blir den enda tøffere Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 Nesten det samme bildet som jeg linket til lengre opp... Dette er hvertfall rieger sin fanger. Men personlig synes jeg Rieger Infinity er mye penere og passer E30 bedre.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
StigJ Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 Hei Håkon.... Tøm askebegeret ditt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lien Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 Pen bil men jeg henger med på balleknalle er at proporsjonene blir feil uten skjørt og bakfanger.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halvtann Posted April 16, 2006 Author Share Posted April 16, 2006 Fint å få litt tilbakemeldinger, får se hva det blir til med forbedringer. Må si meg enig i at infinaty stylingen ser bedre ut på e30. Ga ikkje så mye for bilen, så kan vel gjerne koste på den litt plastikk he he Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts