Sagen Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Da har jeg benyttet en av påskedagene til noe fornuftig, nemlig vårpuss av min e39 528IAT!! Har jo også fått på sommerfelgene også, så nå begynner det å bli vår for meg ihvertfall! Legger ut noen bilder jeg tok nå i kveld.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 nydelig bil!!! men få spørre... har du fått lakkert opp venstre bakskjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Endelig fått deg sommerfelger ser jeg. Du hadde litt problemer med ett tidligere kjøp hvis jeg ikke husker feil... Pen og ren bil, selv om jeg synes grå biler alltid ser rene ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet April 15, 2006 Forfatter Share Skrevet April 15, 2006 Takk for det! Forrige eier har prøvd seg på litt handy-work ja Har hatt det litt travelt med å henge på campingvogna noen ganger ser det ut til Får se om jeg gjør noe med det en gang. Kommer litt an på hvor lenge jeg skal ha bilen Er jo litt forskjell fra da jeg kjøpte den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet April 15, 2006 Forfatter Share Skrevet April 15, 2006 Endelig fått deg sommerfelger ser jeg. Du hadde litt problemer med ett tidligere kjøp hvis jeg ikke husker feil...Pen og ren bil, selv om jeg synes grå biler alltid ser rene ut.... Stemmer det at jeg var borti en tulling ja... Men gikk jo i orden til slutt Er ganske enkel å holde ren ja, i forhold til en heltsvarte bilen jeg hadde før! Meeeeen..... blir nok svart bil neste gang ja Er mye slit å holde rent, men er veldig svak for helsvarte biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Peeen E39 Gjør seg med sommerdekk. Endelig vår \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Herlig, ser meget bra ut den Touringen din . E39 Touring er noe av det flotteste som ruller på fire hjul . Er den senket noe? Kunne kansje vært noen små cm lavere, og hvite blinkers bak hadde vært prikken over i'en . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet April 15, 2006 Forfatter Share Skrevet April 15, 2006 Herlig, ser meget bra ut den Touringen din . E39 Touring er noe av det flotteste som ruller på fire hjul .Er den senket noe? Kunne kansje vært noen små cm lavere, og hvite blinkers bak hadde vært prikken over i'en . Har faktisk satt på 40mm fjærer foran, men siden det er nivåregulering og dermed luftbelger bak, får jeg ikke gjort så mye der uten å betale halve skjorta.... Hvis ikke noen har noen gode tips da? Baklyktene hadde jeg tenkt å få sotet faktisk... Blir som nevnt ikke så aktuelt å legge ut så mye på den nå, da den forhåpentligvis blir byttet ut med en e65 som ikke så lenge. Men om noen vet om noen hvite baklykter til en god pris, er jeg jo interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Når jeg ser på bildene flere ganger så ser høyden helt grei ut. Har selv nivåregulering på min BMW, fungerer veldig bra. Hentet blandt annet ett stort parti fliser i fjor, og nivåreguleringen holdt høyden bak meget fint . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Pen bil du har Selv tokk jeg også vår pussen idag. Brukte mange timer, men så bra det blir til slutt \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet April 15, 2006 Forfatter Share Skrevet April 15, 2006 Ganske genial den nivåreguleringen ja. Har vært ganske tungt lastet flere ganger, og den "jekker" seg opp hver gang. Tror i tillegg at den senker seg ned litt bak automatisk, nå som jeg har senket foran. Bilen er i hvertfall fast og fin. Vet ikke om jeg ville hatt den særlig stivere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Ser meget bra ut Erik. Gjorde seg med de hjula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet April 16, 2006 Forfatter Share Skrevet April 16, 2006 Ser meget bra ut Erik. Gjorde seg med de hjula. Ja, ble bra nå. Men har vært mye styr også da... Ser frem til å få kobla til subben også nå snart, så har jeg litt lyd også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Pen bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Nydelig bil. 40 mm ser passelig ut. Kjekt å vite at en ikke behøver å senke bak dersom en har nivåregulering. Baklyktene, som du også nevner her, bør gjøres noe med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå