Gå til innhold

noen bilder av min nye M3

Share

Anbefalte innlegg

fikk tatt noen bilder av den nye bilen i går, men jeg er ingen fotoekspert, så ikke klag på bildekvaliteten.. :wink:

nyeM3n001.jpg

nyeM3n003.jpg

nyeM3n002.jpg

litt interiørbilder:

nyeM3n004.jpg

nyeM3n005.jpg

nyeM3n006.jpg

førerstolen er fortsatt "som ny":

nyeM3n010.jpg

bmw soundsystem fra 80-tallet er råe saker.. :D :

nyeM3n008.jpg

km stand:

nyeM3n009.jpg

bilen er så orginal som man kan få den, og i meget bra stand. det er ett par småriper, stensprut etc, men det skulle bare mangle på en 18 år gammel bil.

interiørfargen er ganske unik på E30 M3, og iflg selger, så skulle dette være den eneste i sverige med denne fargekombinasjonen. noen syntest kanskje ikke den er så fin, og jeg skal vel innrømme at jeg var litt skeptisk i starten, men nå har jeg vendt meg til den og syntest den er helt topp, og morsomt og å ha noe som ikke alle andre har! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har time på biltilsynet 5. mai, så jeg håper det kommer skilter på den da.. :D

prisene på M3`r i sverige varierer fra 50`- 250 avhengig av modell og tilstand, hva jeg gav er en liten hemmelighet mellom meg og selger.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel kanskje mulighet for andre å få tak i noe slikt da!

alt er mulig, men det er ikke mange biler igjen med denne km stand og finnish.. :wink: de som har slike biler vil som regel ikke selge dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en meget pen og strøken E30 M3 R Andersen :).

Interiøret ditt ser jo ikke ut til å være slitt en gang, og for en nydelig bil. Dette her er det peneste eksemplaret av E30 M3 jeg noen gang har sett og for en nydelig fargekombinasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...