R Andersen Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 fikk tatt noen bilder av den nye bilen i går, men jeg er ingen fotoekspert, så ikke klag på bildekvaliteten.. litt interiørbilder: førerstolen er fortsatt "som ny": bmw soundsystem fra 80-tallet er råe saker.. : km stand: bilen er så orginal som man kan få den, og i meget bra stand. det er ett par småriper, stensprut etc, men det skulle bare mangle på en 18 år gammel bil. interiørfargen er ganske unik på E30 M3, og iflg selger, så skulle dette være den eneste i sverige med denne fargekombinasjonen. noen syntest kanskje ikke den er så fin, og jeg skal vel innrømme at jeg var litt skeptisk i starten, men nå har jeg vendt meg til den og syntest den er helt topp, og morsomt og å ha noe som ikke alle andre har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Dette var lekkert. Misunner deg den! Ser du har kjøpt den i Sverige. Hva har du tenkt å gjøre med den? Fortolle den eller bare kjøre den på treff/bane med prøveskilt? Hvor mye koster noe slikt i Sverige? Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 16, 2006 Forfatter Share Skrevet April 16, 2006 jeg har time på biltilsynet 5. mai, så jeg håper det kommer skilter på den da.. prisene på M3`r i sverige varierer fra 50`- 250 avhengig av modell og tilstand, hva jeg gav er en liten hemmelighet mellom meg og selger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Fin bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Den hemmeligheten skal du få ha. Er jo ikke mer enn knapt 40.000 i avgift for en så "gammel" doning. Er vel kanskje mulighet for andre å få tak i noe slikt da! Mao mellom 100.000 og 350.000 ferdig registrert i Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 16, 2006 Forfatter Share Skrevet April 16, 2006 Er vel kanskje mulighet for andre å få tak i noe slikt da! alt er mulig, men det er ikke mange biler igjen med denne km stand og finnish.. de som har slike biler vil som regel ikke selge dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 jævla strøken! digger det intereøret jeg. skulle gjerne hatt det selv. er ganske nyskjerrig på hva du kommer opp i ferdig registert i norge men.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Gratulerer med en meget pen og strøken E30 M3 R Andersen . Interiøret ditt ser jo ikke ut til å være slitt en gang, og for en nydelig bil. Dette her er det peneste eksemplaret av E30 M3 jeg noen gang har sett og for en nydelig fargekombinasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 den der var jo veldig pen da! såg utrolig strøken ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Har sett mange E30 M3 som er strøkne, men de er jo som regel ikke helt 100% strøken innvendig, det var denne! Jeg er imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Sinnsyk pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Sinnsykt pen bil! Skal bilen holdes så og si i dønn org stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skar Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 den der var sinnsykt pen, å sjokkerende strøken.. Gratulerer \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Dette så ut til å være en meget pen bil og jeg likte godt fargekombinasjonen. Et skikkelig samleobjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Skal ikke mer til får å få en tåre i øyekroken.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå