Ch88 Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 men må man da betale noen moms i sverige?? Svensk moms tror jeg... vell, la oss si di koster 20000,- da trenger du bare få med 3 kompiser og ta dem momsfritt inn alle har kjøpt hver sin felg til og henge hageslangen på hehe Smart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 men må man da betale noen moms i sverige?? Svensk moms tror jeg... Hvis man kjøper noe i et EU-land og sender det som poste restante, så er det allerede betalt moms i det landet du kjøpte, så da vil det ikke komme moms på når den blir sendt til Sverige som poste restante. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danni Skrevet April 16, 2006 Forfatter Share Skrevet April 16, 2006 oki.. skal jo bestille fra tyskland, så går jo bra dette her da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Hvis du skal ta det poste restante, så les hele og nøyaktig den siden jeg linket til, danni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danni Skrevet April 16, 2006 Forfatter Share Skrevet April 16, 2006 hmm, var det noe spesielt du tenkte på der?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Passer på ting med pass, navn, adresse, etc. Bare greit å få med seg alt, slik at ikke noe går i surr. Er vel sikkert en del sum vi snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danni Skrevet April 16, 2006 Forfatter Share Skrevet April 16, 2006 jaja, klart det.. fikk akkurat med meg der, at passet må brukes ja.. regnet nesten med det da, hehe.. fin den siden der forresten, takker for tipset der men du vet vel ikke tilfeldigvis om tlfnr til postcenteret i strømstad vel?? kan jeg bare ringe å høre innimellom om pakka mi har kommet vettu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 +46 0526 12046 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danni Skrevet April 16, 2006 Forfatter Share Skrevet April 16, 2006 takker så mye, fint med folk som gidder å ta seg tid til å hjelpe andre her på forumet så det er hit pakken min vil komme, var jo en liten diskusjon om den havner på postkontor el center, som jeg forsto var 2 forskjellige steder?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danni Skrevet April 16, 2006 Forfatter Share Skrevet April 16, 2006 jaja, nå så jeg jo på kartet at det var henvist til ett foretagscenter ja.. da er den grei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Alltid morsomt å lete litt rundt og ha noe å gjøre Itt'no problem, danni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 For ikke å lage enda en poste restante tråd... Hvordan er det om man skal bestille noe fra USA? Er det noen muligheter for å spare noe ved å sende til Sverige? I Norge har vi jo 200-kroners grensa. Hvordan er dette i Sverige? Tenker nå på alt fra felger til m-fangere, lys osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 ":2nbmv2x2]For ikke å lage enda en poste restante tråd...Hvordan er det om man skal bestille noe fra USA? Er det noen muligheter for å spare noe ved å sende til Sverige? I Norge har vi jo 200-kroners grensa. Hvordan er dette i Sverige? Tenker nå på alt fra felger til m-fangere, lys osv. tror ikke de har slik ordning i sverige. http://www.tullverket.se/se/Privat/hand ... utlandet/Köpa+varor.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Du må betale moms inn til Sverige også, så det er ikke noe å spare. Har handlet litt fra USA, og alltid fått det sent til Norge selv om jeg bor 1 mil fra Sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Var egentlig det jeg regnet med... Surt at det skal være så mye billigere for de som bor i statene! For felgene jeg har sett på blir regnestykket slik: felger : $1040 = kr 6500 ink.mva : kr 8125 frakt : $400 = kr 2600 sum : kr 10 725 + dekk da, så ender vel opp på 16-18k. Kan muligens spare et par tusen på å bruke sjøfrakt gjennom jetcarrier, men litt mer styr også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå