Arild G. Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 om jeg ikke tar helt feil så skal det betales moms på totalbeløpet inkl frakt. da blir det: 6500 + 2600 = 9100,- + moms av 9100 som er 2275,- da blir totalen 11375,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Frakt er momsfritt så lenge den er spesifisert på fakturaen. Derfor play.com er litt kjipt med pakker som akkurat runder 200,- Hadde de spesifisert 20-30kr i frakt hadde de gått under 200,- grensa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Kan jo eventulet kjøyre over til Sverige og montere på delene der Og berre kvitte seg med dei gamle. Er ein moglegheit det også, med mindre du skal ha større utbyttinger sef Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Enten så må det være meg eller så har jeg bestandig hatt flax. men har aldrig blitt stoppa i privatbil på tur over grensa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Nå var jo tanken min å bestille fra USA, så da blir det jo uansett Svensk moms, som R Andersen påpekte. Altså like greit å bestille rett hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Får jeg spørre om hva slags felger du har tenkt på? Er det noe spesielt siden du skal bestille fra USA? Du bør jo tjene litt på det iom at du også må betale for omlegging/avbalansering og hvis det skjer noe med felgene, så er det litt vanskeligere å klage/bytte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Har tenkt på det om det skulle skje noe med dem jeg også... Har tenkt på disse: GT Werks BBS LM replica Ser jo strøkene ut, og veldig mange godord om dem på e46 fanatics. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Herregud,er det ikke bare å stikke å hente de...Å kjøre forbi tull/toll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Stikke til statene og hente de blir nok dyrere enn frakten.... og om du ikke har en kompis i statene som kan ta de i kofferten på besøk hjem, eller kjenner en på en båt som kjører uten lanterner på natta, finner de veien innom tollen, uansett sverige eller norge.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Mener det går an å få di sendt som Bursdagspresang o.l. da det ikke kommer noen moms. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå