oddi Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Skal til sommeren selge min elskede bil pga verneplikten Bilen: BMW 520i 1993 modell Manuell gir km Stand: 139 000km (garantert) Full servicehefte Burgunderrød http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6052&highlight= (bilder etter boningen i fjor) Utstyr: 17 tommers sommerfelger, soltak, cd spiller, sentrallås, M ratt Bilen er perfekt stand mekanisk og går som en klokke. EU godkjent ifjor. Har Sebring rustfritt effektannlegg (både mellompotte og bakpotte), rieger tuning frontleppe og sideskjørt. Har også KN filter. Har aldri hatt problemer med bilen. Eneste jeg kan nevne nå er at sentrallåsen på høyre dør bak ikke alltid fungerer som den skal. Hva bør jeg kunne forvente å få for denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 sjekk om det er noen dårlig ledning/brudd i høyre bakdør. med tanke på sentrallåsen. så har du ingenting feil med bilen din. det tar det max 15min å sjekke. pen bil. du kan jo sjekke på dinside.no på bruktbillisten der. hvor mye en slik bil ligger i pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Jeg har også en 93` 520 der sentrallåsen på høyre dør bak ikke alltid fungerer som den skal.... hmm.. eller rettere sagt, den fungerer aldri slik den skal:p litt OT men hadde vært fint å fått fiksa det.. får vel bare skru opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Fin bil! Tipper du kan få 80 000, kanskje meir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Fin bil! Tipper du kan få 80 000, kanskje meir. Ja, hvis han finner en idiot med penger så..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Må huske på at E39-en har sunket en del. Hvis han finner noen med 80 000 å betale for den, så kan det også hende at denne personen heller sparer bittelitt til, og får seg heller en E39 fra minst 1996. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Gjelder å finne personen som ikke har mer enn 80tusen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerEklund Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Hva er egentlig denne bilen verdt? 60 000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå