Nils Jørgen Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 Tenkte å montere angel eyes ringer i noen E-34 lykter. Har ikke studert så mye enda,men regner med lykteglassene er limt. Ergo aner jeg litt bannskap for å få de delt. Noen tips? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nino Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 jeg har itte gjort dette selv. Men, slik jeg har lest meg fram til dette på i forskjellig tråder både her på bimmers, og i andre forum. er att man skal varme opp lykteglassene slik att limet som sitter der slipper. dette er ikke noe jeg veit for sikkert. men, det høres jo egentlig litt logisk ut. lykke til. kanskje du kan lage en liten DIY? håper du legger ut bilder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Jørgen Posted April 16, 2006 Author Share Posted April 16, 2006 Var inne på tanken med å varme litt ja. Skal se hva jeg får til! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brættis Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 Heisann. Hadde hvert fint om du hadde holdt oss oppdatert på hvordan du løser dette. Skal til med samme prosjektet på e30, og lurer selfølgelig på det samme som deg.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts