Bollemus Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 Har postet en tråd tidligere om min snodige girkasse, det var litt lite olje på den, men er nå fyllt opp sånn den skal være. Det rare er at jeg får en dure (vibrasjonslyd) hver gang turtall nåla er på ca 2300 omdr, lyden er ikke der uten om det. Hva kan dette være? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode H. Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 E30 eller E36? Hvor kommer lyden ifra? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr_Man Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 jeg hadde også en vibrasjonslyd i min, da var det feste fra girkassen og eksosen som hadde løsnet? skifta den så var det borte... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bollemus Posted April 16, 2006 Author Share Posted April 16, 2006 E36 virker som lyden kommer fra kassa, kan du utdype Mr_Man? Er ikke helt med hvilke feste du mener Link to comment Share on other sites More sharing options...
StigJ Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 Jeg hadde en klirrelyd på et bestemt turtall. Det var det ene festet til eksosen som hadde rusta løs. Bolten hang og dinla og laget lyden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr_Man Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Jeg hadde en klirrelyd på et bestemt turtall. Det var det ene festet til eksosen som hadde rusta løs. Bolten hang og dinla og laget lyden. ja det er den samme feilen som jeg hadde. det er det festet som sitter under girkassen som holder eksosen på plass kan ha rustet i stykker eller bare løsnet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts