Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
idag var jeg så heldig og finne helt istykker rustede kanaler, under sideskjørtene, så må bytte de på begge ider:P

noen av dere som havt hvor mye en nesten nyoverhalt 325 motor er verdt??

Tja... M20 Motor med kasse er vel verdt rundt 5...

Skrevet

det var rust under takluka :roll: så ble jeg litt for ivrig og reiv bort alt

så tror nok jeg må bestille nytt :)

men blanene om 3,5 har jeg droppet snakket men en kompis, han sa at jeg burde kjøpe en m50b25 og turbokonvertere den: dreie ned stempler, arp bolter, mls topppakning. med en riktig turbo burde jeg få rundt 350 driftsikre hk :twisted::shock: . det er litt kult. men skal ta alt stegvis her så rust først!!! men hvor får jeg tak i billig brukt MIG/MAG eller leid et i oslo/akershus??

Skrevet

hei noen som sveiser kanaler billig om jeg skaffer kanalene selv?? skulle gjerne gjjort det selv men har lix ikke teilgang til ig eller noe, har heller ikke nok kunskap:(

Skrevet

jeg begynner å vurdere å droppe skiltene. har lyst på ordentlig bur og en m50 motor, har hørt det er vanskelig å få godkjent så kanskje skiltene forsvinner

Skrevet

Hei, tidlig krøkes hete det vel hehe :P

Ingenting er vel umulig så lenge du snakker tidlig med biltilsynet, er vel flere som kjører med skilter, bur og stooor motor :wink:

lykke til med prosjektet ditt..

• 3 weeks later...
Skrevet

Nå begynner prosjektet og gå fremover igjen, har fått tak i en 1988 316 uten soltak og ingen rust som jeg skal bygge om til 325 med deler fra den rustne 325en 8)

Skrevet

bilder kommer så fort jeg får kamera

pappa skal prøve og ta med et fra jobben

må bare få bytta over delene til det nye karosseriet + at jeg må snakke med bt om full bur med kryss i dører

• 4 weeks later...
Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...