Gå til innhold

justerbart senkesett anbefaling...


rayman85
 Share

Anbefalte innlegg

Prøv et KW høydejusterbart senkesett. Jeg har hatt et slikt sett på min bil i over et år, og er kjempefornøyd. Perfekt balanse mellom komfort og sportslighet (les stivhet). Tok nylig støtdemperkontroll på settet, for å se om demperene hadde blitt svekket etter lang tid kjøring. Fikk beskjed om at demperene var kjempegode, bedre enn mange nye dempere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjører med kw variant1 på golfen min. med gule justerbare innsattser. og kan ikke si annet enn at eg er kjmpe fornøyd!

bruker du bilen hele året ville eg kjøpt et rustfritt sett!da har du et sett som holder, og er mulig å justere noen år etter :) kw sine heter inoxline mener eg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker du bilen hele året ville eg kjøpt et rustfritt sett!da har du et sett som holder, og er mulig å justere noen år etter :) kw sine heter inoxline mener eg!

Dette stemmer. Mine er av typen Inoxline, og disse er rustfrie. Ingen problemer med justering, selv etter en lang vinter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kw koster peng. :D men har flere kompiser som kjører med på div biler, og det funker bra!.er ikke sikker på hva det ligger på til bmw! vet ikke om det er mulig å få det med koni dempere lengre heller.

utseende sin skyld? tenker du da på å få den lav nok?

uten at eg har erfaring med disse setta på e-36 så mistenker eg: kvalitetsmessig og med tanke på kjøre egenskaper at du vil komme bedre ut av det om du legger pengene i noen rå bilstein dempere og eibach fjører feks.. det går jo ann å få det lavt og holdbart uten justerbare bein eller?

på et billig sett har vel demperene en tendens til å gi seg forholdsvis fort. det hjelper ikke da om det er billig i innkjøp!?

ikke skyt meg om eg tar feil her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vmaxx har de samme justeringsmulighetene og kjøreegenskapene som supersport men Vmaxx er produsert i galvanisert og er dermed mer rustbestandig enn supersport. (sier eyecandyracing).

KW er sikkert bedre. men så koster det vel 3 ganger meir? er det 3 ganger bedre også?

Er d noen flere her inne som har prøvd supersport eller Vmaxx?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...