Evopower Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Denne annonsen er enda et eksempel på hvorfor autodb virker så useriøse. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1020227 Tror ikke denna 325 klarer 300 km/t. Ikke en av værstingene dette, men bare så utrolig unødvendig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 300!! Ja det skulle jeg likt å sett!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 greit nok det med km at det ikke stemmer..men er jo ikke noen kødde annonse i seg selv dette da. Slik det virker på meg hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Nemlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 ..hmmmm....den gjer vel 310 om eg ikkje tek feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Ovex: men da må den ha ///M3-emblem bak, serru. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Og dobbelt ølstativ på kofferten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 er det så mye å henge seg opp i da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Dette var vel ingen useriøs annonse? Synes det er dumt begrepet strøkent er så misbrukt her i norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet April 17, 2006 Forfatter Share Skrevet April 17, 2006 Neida, men de burde hatt et system på autodb som rensket vekk slike tullefeil, alle annonser skal være korrekte og går for eksempel en 325 300 km/t bør det stå (dokumentert) bakom. Har sett mye værre annonser enn dette, kan godt hende selger bare trykte på 3 istedenfor 2 også, det er systemet til autodb jeg klager på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Ovex: men da må den ha ///M3-emblem bak, serru. ....å, går "berre" 300 uten....gløymte det eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Ingen useriøs annonse i det haile teke, dte veit du ikkje før du har kontakta selgar vertfall. Litt lite informajson om bilen kanskje, men ok..ring for mer info står det jo Kna godt hende at eigaren ikkje visste toppfart og berra tasta inn eit astronomisk tall kunne spart seg for det men..menmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 ikkje den mest useriøse annonsen nei.. kan det vere skrivefeil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 kan det vere skrivefeil? Mulig det var 30 km.. Epa traktor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 detta virka da som ikke en useriøs annonse. Det jeg syns mangler er informasjon om bilen. Slik jeg tenker, er att de som ikke skriver noe om bilen sin, de tar jeg meg ikke bryderiet om å ringe. syns det er litt slapt. da man tross alt skal vise fram ett "produkt" for så å selge det. menmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå