JAL_535i Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Er det noen som har bruk for et tomt karosseri? 88 mod 520, ikke importert, altså ingen avgifter for ombygging. Står i Haugesund. Ellers får jeg hive det til vrakpant... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nino Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 sitter det panser der? evt v8 panser? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sinten Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 hei, e d noen deler som kan brukas på bilen?ikke så mye som en ledning på den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evopower Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Er interessert i å komme å se på bilen. Bygge bilcrossbil av den og sette i 2,8 liter fra en E28 jeg har stående Er det med forstilling og bakstilling? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAL_535i Posted April 17, 2006 Author Share Posted April 17, 2006 sitter det panser der?evt v8 panser? sitter ikke panser på akkurat nå nei, men har både vanlige og V8 panser stående også. Har forstilling og bakstilling også, men dette blir ikke like billig =) Er 535i understell med helt nytt FK senkesett og bilstein sprint dempere. @sinten: Nei er ikke så mye som en ledning på det =) Alle løse deler har jeg liggende utenom.. + en del står fortsatt i donor-karosseriet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sinten Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 hvor mye for komplett v8/brei front? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAL_535i Posted April 17, 2006 Author Share Posted April 17, 2006 3000 tror jeg. Husker ikke helt hva jeg gav for det hos OS Bildeler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elgx Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 Pris antydning på karrosseriet? Og har du alle papirer på den? Tenkte straks på M5 prosjekt nå Er hvertfall interessert....! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAL_535i Posted April 18, 2006 Author Share Posted April 18, 2006 Hmm.. ikke så mye papirer vil jeg tro. Skiltene leverte jeg inn for lenge siden, så der er nok makulert nå vil jeg tro. Har plata med understellsnr hjemme. Må nesten høre med bilsvaksynte om det er alt som trengs for å registrere den igjen. Akkurat nå har jeg litt vanskeligheter med å oppdrive driten.. (stod til sandblåsing), men send meg en mail så ser vi.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAL_535i Posted April 23, 2006 Author Share Posted April 23, 2006 Har funnet karosseriet.. Gidder ikke stresse med det så tror bare jeg får huggern til å komme å hente det.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ju-Dazz Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 jeg er interessert i en hel grill/panser v8 eller vanlig, gjærne i sort metallic .... pris ?? (e34) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts