JoeNasty Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 Har for ikke så lenge siden gått til innkjøp av min første BMW!!Som stolt eier av av en strøken 5`er vil jeg jo også gjøre den litt mere enn "personlig" enn det den er original... Må jo en facelift til og nye fangere rund baut,er det noen som vet om noen stylingsett som ikke er 100% racing(det er jo tross alt bare en 520iA) Går også med tanker på å kanskje ettermontere en lavtrykksturbo eller kompressor... Så om noen har noen gode ideer, så vær så snill å kom med det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 Hei. ESS Tuning leverer kompressorkit til din BMW 520i. 223Hk vs 150Hk og 260Nm vs 195Nm. Din automat 520i vil flytte seg fra 0-100 km/t på 8.8 sekunder. M-Tech er en pen og tøff styling til din E39, samtidig som den er diskre. M-Tech blir aldri feil, uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet April 18, 2006 Forfatter Share Skrevet April 18, 2006 Har tenkt litt på M-tech styling,den er jo bare deilig! Skal snakke litt med forsikringsselskap og biltilsynet om hva de mener om min ide om å sette inn en kompressor,tror de vil ha litt penger inn i statskassa for effektøkningen og sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 Moderat senking og fine felger er vel ikke å forakte. Blir en helt annen bil etter dette... Gleder meg selv til jeg skal hente min nye e39 på torsdag. Blir 19" felger og 01 lykter rundt om i første omgang på meg. \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 Forøvrig har GS Bildeler 2006 kampanje nå og der er det mye snadder.. M front (M5 look) til ca 5500,- Frontspoiler leppe til 1850,- http://www.osbildeler.no/images/Kampanj ... 2%20LR.pdf På denne linken finner du tibudene. (Dersom linken virker) Den er tatt fra OS Bildeler, men det er samme kampanjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå