Dr_S Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 Vi setter opp en felleskjøring iår som ifjor, og håper på å få med alle som skal inn til Tryvann. Møtestedet er samme som sist, Statoil på Kopstad. Dette er første Statoil du ser etter noen meter på nye E18, på høyre hånd. Vi reiser ca kl 09, så møt opp før den tid Alle medlemmer uansett lokalavdeling er selvfølgelig velkomne! Hilsen Styret i Vestfold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 Jeg kommer, eller riktigere sagt, vi kommer. Har planer om å ta med kjærring og unger på BMW treff hvis været er bra(prognosene nå ser desverre ikke bra ut ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 Er dette noe en kan være med på/se på selv om man ikke er medlem? Eller er det lukket? Ikke felleskjøringen altså, men det som skjer på Tryvann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 Er det førstkommende søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 19, 2006 Forfatter Share Skrevet April 19, 2006 Vårmønstringen er et medlemstreff ja. Ja, førstkommende søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Great... Får ikke vært med pga ikke smart å kjøre så langt med mine bærekuler og slitne dempere (på sommerdekk) Argh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 19, 2006 Forfatter Share Skrevet April 19, 2006 Er vel bare å bytte de? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Jaja, selvsagt, men ting koster penger, samt har tenkt til å senkesamtidig. Må nemlig ha senkedempere med de dekkene jeg har. Gidder ikke sette på nye org.dempere, for så å senke senere Og det hele blir en smule dyrt, så må få spart. Er også umulig å få verkstedtime så fort (men en kamerat og jeg skal gjøre det sammen, samt at det vanker sorte penger for han også ) Anywho.. jeg får ta det hele igjen ved senere treff EDIT: og siden jeg har 1991 E36, så må jeg enten bruke 7500,- i (kvalitets) senkesett, eller bytte stabstag m.m. for å få på normalt senkesett. Lommeboken sier foreløpig at det ikke blir 7500,- nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Skarru sitte på ChrZZ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Er dette noe en kan være med på/se på selv om man ikke er medlem? Eller er det lukket?Ikke felleskjøringen altså, men det som skjer på Tryvann. Ingen problemer å se på uten å være medlem. Du trenger sannsynligvis ikke være medlem for å stille ut heller, men det vet man jo aldri. Tror ikke jeg viste noe ved innkjøringen i fjor. Ellers nesten synd det er førstkommende søndag - meldt strålende vær på lørdag og regn i hele nedre halvdelen av landet på søndag. Får håpe det slår feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 huff, stå opp så tidlig på en søndag da gitt! men man kommer ja! og veit det er fler som kommer og =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Du trenger ikke være medlem for å komme inn eller stille ut bilen på vårmønstringa. Punktum finale! -- Kjetil Sømme Styremedlem BMWCCN Avd Øst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Vi reiser ca kl 09, så møt opp før den tid Sånn ca når dere lierbakkene? Tenkte slenge meg på der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Jeg stiller opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 pleier det å være bra oppmøte på tryvann treffet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå