Gå til innhold

Felleskjøring til vårmønstring, BMWCCN avd. Vestfold


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Vi setter opp en felleskjøring iår som ifjor, og håper på å få med alle som skal inn til Tryvann. Møtestedet er samme som sist, Statoil på Kopstad. Dette er første Statoil du ser etter noen meter på nye E18, på høyre hånd. Vi reiser ca kl 09, så møt opp før den tid :)

Alle medlemmer uansett lokalavdeling er selvfølgelig velkomne! :D

Hilsen Styret i Vestfold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jaja, selvsagt, men ting koster penger, samt har tenkt til å senkesamtidig. Må nemlig ha senkedempere med de dekkene jeg har. Gidder ikke sette på nye org.dempere, for så å senke senere ;)

Og det hele blir en smule dyrt, så må få spart. Er også umulig å få verkstedtime så fort (men en kamerat og jeg skal gjøre det sammen, samt at det vanker sorte penger for han også ;)) Anywho.. jeg får ta det hele igjen ved senere treff :)

EDIT:

og siden jeg har 1991 E36, så må jeg enten bruke 7500,- i (kvalitets) senkesett, eller bytte stabstag m.m. for å få på normalt senkesett. Lommeboken sier foreløpig at det ikke blir 7500,- nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette noe en kan være med på/se på selv om man ikke er medlem? Eller er det lukket?

Ikke felleskjøringen altså, men det som skjer på Tryvann.

Ingen problemer å se på uten å være medlem. Du trenger sannsynligvis ikke være medlem for å stille ut heller, men det vet man jo aldri. Tror ikke jeg viste noe ved innkjøringen i fjor.

Ellers nesten synd det er førstkommende søndag - meldt strålende vær på lørdag og regn i hele nedre halvdelen av landet på søndag. Får håpe det slår feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...